تودیع و معارفه مدیران شعب استان خراسان جنوبی

مراسم تودیع و معارفه مدیران شعب استان خراسان جنوبی با حضور جعفرآقاملایی عضو هیئت مدیره بانک مسکن برگزار شد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مراسم تودیع و معارفه مدیران شعب استان خراسان جنوبی با حضور جعفرآقاملایی عضو هیات مدیره بانک مسکن، محمود لاری مدیرامور استانها و بازاریابی، مرتضی حسینی رییس اداره کل حفاظت پرسنلی، رضا صادقی اقدم رییس اداره کل مدیرتیهای شعب، عابدی معاون امور اقتصادی استانداری، مدیران بانکها و ادارات متعامل و همکاران شاغل و بازنشسته این مدیریت در سالن آمفی تاتر مدیریت شعب بانک مسکن برگزار شد .

در ابتدای مراسم علیرضا حق پوی معاون مدیریت استان خراسان جنوبی، ضمن خیر مقدم به مدیران ارشد بانک از محمد پورقربانی به عنوان مدیری دلسوز و دوستی خوب یاد و اظهار امیدواری کرد که بدون تردید با تعامل و همراهی کارکنان و با مدیریت جدید می توانیم بیش از بیش اهداف بانک را محقق نموده ، جایگاه مطلوب تری کسب نماییم . در ادامه محمد پورقربانی مدیر سابق مدیریت خراسان جنوبی،ضمن تقدیر از حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک در مراسم تودیع و معارفه از دوران تصدی چهارساله مدیریتی خود در مدیریت شعب استان خراسان جنوبی به نیکی یاد کرد و از تعامل و همراهی کارکنان این مدیریت در تحقق اهداف بانک تقدیر و تشکر کرد. وی همچنین از تعامل و همراهی ادارات متعاملی همچون نظام مهندسی، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن تقدیر به عمل آورد .

در این مراسم جعفر آقاملایی، عضو هیات مدیره بانک مسکن، پس از قرائت حکم انتصاب محمد رضا بوستان افروز به عنوان مدیر جدید برای محمد پورقربانی در سمت جدید آرزوی توفیق و بهروزی کرد.

وی با توجه به عملکرد مطلوب مدیریت شعب خراسان جنوبی در ارزیابی عملکرد و قرارگرفتن این مدیریت طی 8 دوره در منطقه سبز به توان و پتانسیل بالای این مدیریت اشاره کرد و گفت انتظار می رود، همراهی و تعامل بیش از بیش با مدیرجدید روال توفیقات ادامه داشته باشد تا شاهد موفقیتهای بیشتر این مدیریت باشیم .

محمد رضا بوستان افروز نیز ضمن تشکر از حضور آقاملایی عضو هیات مدیره و مدیران ارشد بانک بر تحقق اهداف با همکاری و همیاری تمامی کارکنان تاکید نمود . وی در ادامه افزود ، برنامه عملیاتی خویش مبنی بر ارتقاء و تحقق هر چه بیشتر اهداف را در جلسات آتی که با حضور همکاران ستاد وشعب برگزار خواهد شد را ابلاغ خواهم نمود . در انتهای مراسم هدایایی به رسم یابود، محمد پورقربانی مدیر اسبق خراسان جنوبی که اخیرا به عنوان معاون اجرایی مدیریت شعب خراسان رضوی منصوب شده، تقدیم شد .


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000