مدیر شعب کردستان عنوان کرد:

اهدای۱۶۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش‌آموزان مناطق محروم کردستان

مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان در بازدید از دبستان نیایش سنندج، از اهدای ۱۶۰۰ بسته لوازم ‌التحریر به دانش‌آموزان محروم مدارس استان با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن به نقل از ایسنا، جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان در جریان بازدید از مدرسه نیایش سنندج با اشاره به کمک صندوق خیریه کارکنان بانک به دانش آموزان مناطق محروم ، گفت: با توجه به فصل بازگشایی مدارس و به منظور کمک به دانش‌آموزان محروم و کم‌بضاعت، صندوق خیریه کارکنان بانک اقدام به تهیه 1600 بسته لوازم التحریر و 80 فقره کارت هدیه یک میلیون ریالی نموده است که با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان و ادارات زیر مجموعه در مدارس محروم سراسر استان در راستای اهداف انسان دوستانه و مسئولیت اجتماعی بانک به دانش آموزان کردستانی تقدیم شده است.

سلیمی همچنین خاطر نشان کرد: بانک مسکن در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز یک باب مدرسه در روستای حسین آباد واقع در سه راه حزب اله شهرستان سروآباد نیز احداث خواهد کرد که مراحل احداث این مدرسه نیز در حال انجام و بزودی و در آینده ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

در ادامه این بازدید محمد سعید کنعانی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 سنندج نیز با تقدیر از حمایتهای بانک مسکن از دانش آموزان محروم استان گفت: بانک مسکن همواره در امور خیر در استان پیشگام بوده و همیشه حامی و یار و یاور آموزش و پرورش در توانمندسازی مدارس استان بوده است.

گفتنی است همزمان با حضور مدیر استان در مدرسه نیایش سنندج، 12 تیم دیگر در تمامی شهرهای استان با همکاری ادارات آموزش و پرورش 1600 بسته لوازم التحریر را در بین دانش آموزان استان توزیع نمودند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000