تقدیر از برندگان قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن در خراسان شمالی

طی مراسمی برندگان قرعه کشی حساب های پس انداز سال ۱۳۹۷ ، جوایز و لوح تبریک خود را از دست مسوولین مدیریت شعب خراسان شمالی دریافت کردند .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، حسین نوروزی پور معاون مدیریت شعب خراسان شمالی در حاشیه این مراسم ، خطاب به مشتریان خوش شانس این دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز گفت: شما عزیزان با همراهی معنوی و سپرده گذاری قرض الحسنه در بانک مسکن در توانمند سازی بانک جهت اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج جوانان، ایجاد سرپناه برای افراد کم برخوردار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی، توسعه آموزش و ساخت مدارس در مناطق محروم و ... کمک قابل تقدیری داشته اید. انتخاب بانک مسکن بعنوان بانک عامل، مایه افتخار و مباهات ماست و این همراهی را ارج می نهیم و امیدوارم این تعاملات ادامه دارباشد.

وی در ادامه با اشاره به پاداش انفاق کنندگان در آیات و احادیث دینی، ابراز داشت: برندگان جوایز قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه بانک مسکن به راستی مصداق عینی تحقق وعده های خداوند درباره قرض دهندگان در آیه 245 سوره مبارکه بقره هستند و این وعده های الهی است که پاداش انفاق مضاعف و چندین برابر است، هرچند که پاداش واقعی تمامی سپرده گذاران حساب های قرض الحسنه در دنیا و آخرت به انواع مختلف نصیب آنان خواهد شد.

سپس برندگان این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه در سخنانی کوتاه با بیان خاطرات دوران همکاری های دیرین خود با بانک مسکن از وجود این تعامل ابراز خرسندی و خشنودی کردند و خاطره برنده شدن خود درقرعه کشی حساب های قرض الحسنه را فراموش نشدنی عنوان کردند.

خاطرنشان می سازد در سی و نهمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن ، از بین مشتریان مدیریت خراسان شمالی یک برنده یک میلیارد ریالی کمک هزینه تامین واحد مسکونی، یک برنده چهارصد میلیون ریالی کمک هزینه خرید خودرو و 4 برنده کمک هزینه خرید لوازم خانگی به ارزش دویست میلیون ریال در بین برندگان حضور داشتند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000