مدیر شعب استان یزد در جمع برندگان قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه گفت:

بانک مسکن متعلق به مشتریان این بانک می باشد

در جلسه ای از برندگان جوایز برتر سی و نمهین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه استان یزد تقدیر شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیر شعب استان یزد در این مراسم ضمن تقدیر از حسن نیت سپرده‌گذاران حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، بیان کرد: برگزاری این مراسم، نماد تقدیر از کار خیر و خداپسندانه سپرده‌گذاران است که به واسطه بانک مسکن انجام می‌ شود.
صیدنبی حیدریان در این باره افزود: تلاش بانک مسکن بر این است که از منابع قرض الحسنه در جهت پیش‌برد برنامه های خیرخواهانه و تامین مالی اقشار کم درآمد استفاده نماید. بر این اساس، مشارکت برای ایجاد سرپناه برای اقشار کم درآمد، رفع مشکل ازدواج جوانان، ایجاد شغل برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی، رفع دغدغه‌های سیل‌زدگان، تأمین و ترمیم مسکن افراد آسیب‌دیده از زلزله و مواردی از این دست، برخی از اقداماتی بوده که برای اجرایی شدن آن از منابع حساب قرض الحسنه استفاده می شود لذا اجر معنوی این اقدامات خداپسندانه چندین برابر به سپرده‌گذاران بر‌می‌گردد.
وی با بیان این موضوع که بخشی از منابع حساب های قرض الحسنه برای امور عام المنفعه تخصیص می‌یابد اظهار داشت: از محل منابع مالی این حسابها تا کنون سیزده مدرسه در مناطق محروم احداث شده و شش مدرسه دیگر نیز در دست احداث می باشد.
حیدریان با ابراز اینکه سپرده گذاران حسابهای قرض الحسنه در اجر معنوی این گونه اقدامات سهیم هستند گفت: بانک مسکن متعلق به مردم و مشتریان خود می باشد.
مدیر شعب استان یزد جوایز سی و نهمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک مسکن را 10 کمک هزینه 100 میلیون تومانی خرید واحد مسکونی،180 کمک هزینه خرید خودروی داخلی به ارزش 40 میلیون تومان،480 جایزه 20 میلیون تومانی کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخلی، 1080 فقره کمک هزینه چهارمیلیون تومانی خرید صنایع دستی و 23 هزار و 750 فقره جایزه نقدی 500 هزار تومانی عنوان نمود.
در ادامه، برندگان از سابقه همکاری خود با بانک سخن گفته و از همکاری با بانک مسکن ابراز خرسندی نموده و اظهار داشتند: رفتار شایسته کارکنان بانک مسکن و خدمات این بانک از دلایل سپرده گذاری، در بانک مسکن می باشد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000