اختتامیه المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان شبکه بانکی کردستان

بانک مسکن بر سکوی چهارم ایستاد

مراسم اختتامیه اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان شبکه بانکی استان کردستان در هفته دفاع مقدس برگزار شد و طی آن بانک مسکن بر سکوی چهارم این رقابتها ایستاد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، اختتامیه اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان شبکه بانکی استان کردستان با حضور حسین فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان، مدیر کل امور اقتصادی ، جلال الدین سلیمی مدیر شعب بانک مسکن و مدیران بانکهای دولتی و خصوصی استان در سالن اجتماعات بانک ملی برگزار شد و طی آن بانک مسکن بر سکوی چهارم این رقابتها ایستاد.

این مسابقات به مناسبت هفته بانکداری به مدت 16 روز در پنج رشته فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج و فوتبال دستی برگزار شد که در رشته فوتسال بانک کشاورزی حایز رتبه اول، بانک صادرات در جایگاه دوم و بانک قوامین به مقام سوم دست یافت.

در مسابقات والیبال این المپیاد، تیم بانک ملی به مقام اول، بانک کشاورزی رتبه دوم و بانک مسکن بر سکوی سوم ایستاد.

در رشته تنیس روی میز نیز افشین پیمان و کاوان مرادی از بانک تجارت به ترتیب رتبه اول و دوم و بهروز مندمی از بانک ملی بر سکوی سوم ایستاد.

در مسابقات شطرنج نیز حمزه میرزانیا و بهزاد محمدی از بانک ملت بر سکوی اول و دوم و ابراهیم دهقانی از بانک کشاورزی بر سکوی سوم ایستادند.

لازم بذکر است در مسابقات فوتبال دستی نیز تیم بانکهای سپه و مهراقتصاد بر سکوی اول و دوم و تیم بانک مسکن متشکل از آقایان امید محمود نسب و شهاب الدین جعفری حایز رتبه سوم شدند.

گفتنی است مراسم اختتامیه اولین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی کارکنان شبکه بانکی استان کردستان در هفته دفاع مقدس برگزار شد واز تیم ها و نفرات برتر این مسابقات با اهدای لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000