حمایت بانک مسکن از مناطق سیل زده خراسان شمالی

کارکنان مدیریت خراسان شمالی در راستای عمل به مسوولیت اجتماعیِ خود، جهت تشکیل پرونده اولیه و تسریع در روند پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در مناطق سیل زده و مرزی حضور یافتند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مجید اسدی فر، مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت : دغدغه اصلی بانک مسکن همواره ایجاد سرپناهی محکم برای اقشار کم درآمد و کم برخوردار بوده است. سیل فروردین ماه 98 شرایطی را بوجود آورده است تا باردیگر بانک مسکن علاوه بر تحقق بخشیدن به اهداف و رسالت اصلی خود درحوزه ساخت و ساز منازل مسکونی در مناطق روستانشین، گام های موثر دیگری نیز در حوزه مسوولیت اجتماعی بردارد. بانک تخصصی _ دولتیِ مسکن بعنوان بازوی توانمند دولت در راستای مسوولیت اجتماعی خود با هماهنگی استانداری خراسان شمالی اقدام به اعزام نیرو جهت تشکیل پرونده و انجام اقدامات اولیه به مناطق سیل زده راز و جرگلان نموده است.

وی ادامه دارد: در شهرستان رازو جرگلان،شمالی ترین شهرستان استان شعبه ای از بانک مسکن دایر نیست، براین اساس و باتوجه به در پیش بودن فصل سرما تصمیم بر آن شد جهت تسریع در انجام امور اداری و تشکیل پرونده اولیه ، یک تیم از کارکنان بانک مسکن به این منطقه اعزام و با استقرار درشهر راز به مردم محروم و سیل زده مناطق روستایی راز و جرگلان خدمات رسانی ویژه داشته باشند.

وی تصریح کرد: مسوولیت این تیم 4 نفره با معاون دایره اعتبارات بانک مسکن خراسان شمالی می باشد. این تیم تاکنون مجموعا 340 پرونده تسهیلاتی متشکل از 170 پرونده تسهیلات قرض الحسنه کمک هزینه معیشت سیل زدگان به مبلغ 150میلیون ریال و 170 پرونده تسهیلات قرض الحسنه بازسازی منازل مسکونی سیل زدگان به مبلغ 400 میلیون ریال را در روستاهای تحت پوشش شهرستان راز و جرگلان تشکیل داده است و این روند تا تخصیص کامل اعتبار ابلاغی در این شهرستان ادامه دارد.

گفتنی است شهرستان مرزی راز و جرگلان در فاصله حدودا 115 کیلومتری ازمرکز استان واقع شده است و بالغ بر 65،000 نفر جمعیت دارد که 75 درصد آن را قوم ترکمن تشکیل می دهند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000