۱۸۰ هزار واحد طرح اقدام ملی آغاز شده است

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۸/۰۷/۲۰
طرح اقدام ملی مسکن جذابیت های فراوانی دارد و هم اکنون ۱۸۰ هزار واحد مسکونی برای جامعه هدف ( اقشار متوسط و کم درآمد) آغاز شده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در حاشیه بازدید از آزمون حرفه ای مهندسی در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسی در کشور بر اساس قانون سالانه ۲ مرتبه در ۷ رشته تخصصی و با حضور ۳۰۰ هزار نفر برگزار می شود.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام این مطلب که امسال ۱۷۵ هزار نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی شرکت کرده اند ارایه صلاحیت حرفه‌ای را نیازمند برگزاری آزمون حرفه ای عنوان کرد.

وی تصریح کرد: آزمون کمک می کند تا افراد با صلاحیت انتخاب شوند.

اسلامی خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم ساختمان های ایستا، بهینه و به صرفه در مصرف انرژی داشته باشیم باید با انتخاب افراد با صلاحیت که از همین آزمون ها سربلند بیرون می آیند، اقدام کنیم.

وی افزود: امسال ٢۵ درصد شرکت کنندگان خانم و ٧۵ درصد از آقایان هستند و بیشترین شرکت کنندگان نظارت عمران را برای آزمون انتخاب کرده اند.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص جذابیت طرح اقدام ملی بیان داشت: طرح اقدام ملی جذابیت هایی دارد و برای افرادی است که به تنهایی و با توان مالی خود، امکان خانه دار شدن برای آنها مهیا نیست. بنابراین دولت با سیاستگذاری برای خانه دار شدن اقشار متوسط و کم درآمد طرح را دنبال می کند.
اسلامی ادامه داد: اراضی طرح اقدام ملی شناسایی شده اند و مراحل آماده سازی تا ساخت، ١٨٠ هزار واحد مسکونی در دست اجراست.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000