بررسی مشکلات پروژه ارمغان بجنورد با حضور مدیر کل راه و شهرسازی در بانک مسکن

طی جلسه ای در حضور مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی و مدیر کل راه و شهرسازی استان مشکلات پروژه ارمغان بجنورد، بررسی شد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، به منظور بررسی مسائل و مشکلات طرح بازآفرینی بافت فرسوده شهری پروژه ارمغان بجنورد؛ جلسه ای با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان ، مدیر شعب بانک مسکن استان ، مدیران مسئول و مدیر عامل پروژه ارمغان بجنورد در محل بانک مسکن استان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان ، معاون باز آفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، مدیر عامل پروژه ارمغان بجنورد به میزبانی بانک مسکن برگزار شد مدیر شعب بانک مسکن استان ، معاون مدیریت شعب استان ، مسئول اعتبارات بانک مسکن و رئیس شعبه مرکزی بجنورد بعنوان شعبه عامل پرداخت تسهیلات به این پروژه نیز حضور داشتند. این جلسه با هدف شناسایی مسائل و مشکلات موثر در ایجاد رکود این پروژه استانی برگزار شدکه اعضای جلسه راه کارهایی در جهت تسهیل و تسریع در روند تکمیل پرونده تسهیلاتی و ارائه مدارک لازم جهت دریافت تسهیلات و تکمیل واحد های مسکونی ارائه کردند.

شایان ذکر است پروژه ارمغان بجنورد در بافت فرسوده شهری و مرکز شهر بجنورد واقع شده است و دارای 224 واحد مسکونی می باشد که 80 واحدآن با تسهیلات بانک مسکن به بهره برداری رسیده است. این شرکت برای تکمیل 144 واحد دیگر پروژه و خروج از رکود حاکم بر پروژه متقاضی دریافت تسهیلات جدید از محل اعتبار طرح باز آفرینی بافت فرسوده شهری است که در مرحله تکمیل مدارک، رفع مشکلات و تشکیل پرونده تسهیلاتی می باشد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000