دیدار با شهردار شهرستان رفسنجان

در دیدار با شهردار شهرستان رفسنجان راه های افزایش تعامل و همکاری فی مابین بررسی شد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، به منظور بررسی راه های تعامل و همکاری بین بانک و شهرداری رفسنجان مدیر شعب استان با شهردار رفسنجان دیدار و گفتگو کرد .
در این دیدار که با هدف برقراری تعامل موثر با شهرداری رفسنجان در حوزه مسکن و ساختمان برگزار شد، محمد غفوریان مدیر شعب استان با اشاره به حوزه فعالیت بانک و شهرداری اظهار داشت: بانک مسکن بانکی خدمات رسان است که حوزه فعالیت آن با شهرداری در یک راستا قرار دارد .
غفوریان افزود: بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی و توسعه ای در زمینه فعالیتش بخش مسکن و ساختمان رابطه

تنگاتنگی با حوزه فعالیت شهرداری دارد که از مصادیق این امر پرداخت تسهیلات به واحدهای دارای پروانه است ،که این امر در حوزه فعالیت شهرداری می باشد .

وی گفت: بانک مسکن با اجرای طرح ها وپروژه های عظیمی ساختمانی نقش بسیار مهمی در تامین مسکن اقشار مختلف جامعه بویژه اقشار متوسط و کم درآمد جامعه دارد .

مدیر شعب استان در ادامه بهسازی و نوسازی منازل مسکونی در بافت فرسوده را مهم ارزیابی کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 303واحد برای دریافت تسهیلات در بافت فرسوده به بانک مسکن استان معرفی شده است.

غفوریان با اشاره به حوزه های مشترک فعالیت بانک و شهرداری بویژه تلاش برای رونق بخشی اقتصاد کشور ، همکاری و تعامل دوجانبه از طریق انجام تبلیغات محیطی و شهری مشترک در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در حوزه مسکن را خواستار شد.

در ادامه این دیدار محمدرضا عظیمی زاده شهردار رفسنجان نیز طی سخنانی با ابراز خرسندی از دیدار انجام شده بر افزایش تعامل و همکاری فی مابین تاکید کرد.

تشکیل کار گروه مشترک در راستای پیشبرد اهداف مشترک در حوزه ساخت و ساز از جمله باز آفرینی شهری و احیا بافت های فرسوده از جمله تصمیمات این دیدار بود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000