دیدار مدیر شعب خراسان رضوی با قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی

مدیر شعب خراسان رضوی با قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این دیدار که حمیدرضا همت آبادی معاون مالی و فناوری اطلاعات مدیریت، خاکسار قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و عالی گلستان معاون پشتیبانی این سازمان نیز حضور داشتند، حسن خطیب زاده مدیر شعب استان با اشاره به رسالت اصلی بانک مسکن در تامین مسکن اقشار مختلف جامعه بیان کرد: بانک مسکن به عنوان یک بانک دولتی و با هدف تامین مسکن آحاد مختلف جامعه فعالیت می نماید. وی افزود: این بانک با دارا بودن سبد خدمات بسیار متنوع در زمینه سایر فعالیت های بانکی نیز خدمات ارائه می دهد.

خطیب زاده آستان قدس رضوی را سازمانی بزرگ و توانمند خواند و اظهار داشت : تعامل بانک با این سازمان علاوه بر ایجاد مراودات مالی می تواند منشا برکات زیادی باشد.

در ادامه جلسه همت آبادی معاون مالی و فناوری اطلاعات استان به تشریح برخی خدمات ، طرح های سپرده گذاری و تسهیلاتی بانک مسکن پرداخت.

در بخش دیگری از این جلسه، خاکسار قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ضمن تقدیر از فعالیت های بانک مسکن، این بانک را بانکی توانمند و مردمی دانست و ابراز امیدواری کرد توسعه تعاملات با بانک مسکن بتواند موجب تسهیل در فعالیت های این سازمان شود.

سپس عالی گلستان معاون پشتیبانی آستان قدس رضوی ضمن ارائه توضیحاتی در مورد سیاست های مالی این استان خواستار همکاری بانک مسکن در زمینه تامین مسکن پرسنل این سازمان شد. وی خاطرنشان کرد : این سازمان اقدام به برنامه ریزی در جهت تامین تعداد 5،000 واحد مسکونی جهت کارکنان نموده است که امیدواریم با همکاری بانک مسکن هرچه سریعتر عملیاتی شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000