توزیع نوشت افزاردر منطقه صفر مرزی آذربایجان غربی

همزمان با شروع سال تحصیلی جدید مدیر شعب استان با حضور در منطقه صفر مرزی سیلوانا، بسته های لوازم التحریر اهدایی بانک را بین دانش آموزان محرم این منطقه توزیع کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این مراسم مصطفوی رییس آموزش و پرورش منطقه با بیان اینکه اقدام بانک مسکن و مشارکت داوطلبانه همکاران بانک مسکن استان در این اقدام خداپسندانه شایسته تقدیر است؛از کمکهای کارکنان بانک در امر کمک به تجهیز ، بازسازی و نیز آبرسانی به این مدرسه را که در منطقه صعب العبور مرزی واقع شده است تقدیرکرد.

وی همچنین با اشاره تحصیل 60 نفر دانش آموز از 5 روستا در این شرایط سخت به صورت چند پایه ای افزود: این اقدام بانک مسکن باعث شد تا حدود 13نفر از فرزندان این منطقه که به علت دوری مدرسه راهنمایی و فقر و تنگدستی از تحصیل بازمانده بودند دوباره به تحصیل ادامه دهند.

در ادامه غلامرضا زنده طلب مدیر شعب استان با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، تحصیل علم و دانش و مجهز شدن فرزندان به سلاح علم و دانایی را تنها راه رشد و اعتلای کشور و خروج از این وضعیت نابسامان اقتصادی خواند و با اشاره به توجه و تمرکز اولیای بانک مسکن به مسئله تحصیل و توسعه و ساخت مدرسه در مناطق محروم کشور در راستای تحقق و ایفای مسئولیت اجتماعی افزود: بانک مسکن در شهرستان چایپاره نیز با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس اقدام به ساخت مدرسه 6 کلاسه نموده است که حدود 200نفر دانش آموز مشغول تحصیل هستند.

زنده طلب همچنین اظهار امیدواری کرد:با کمک و مشارکت کارکنان بانک و نیز تلاش برای جذب اعتبار از ادارات مرکزی تمام تلاش خود را درجهت احداث یکباب مدرسه 3 کلاسه در این منطقه بکار خواهیم بست.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000