رییس جهاد دانشگاهی در دیدار با مدیر شعب استان کردستان:

همکاری بانک مسکن با جهاد دانشگاهی استان کردستان

رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان در دیدار با مدیر شعب بانک مسکن استان، همکاری با بانک مسکن را افتخار مجموعه جهاد دانشگاهی دانست و بر همکاری های مالی و آموزشی بانک و جهاد دانشگاهی تأکید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان با ابراز خرسندی از حضور مدیران جهاد دانشگاهی در بانک مسکن عنوان کرد: خدمات جهاد دانشگاهی یک مجموعه آموزشی کامل است که میتوان از آن به خوبی و در راه توسعه جامعه استفاده کرد.

سلیمی ضمن معرفی خدمات و حسابهای بانک با بیان این مهم که بانک مسکن و جهاد دانشگاهی نقاط همکاری مشترکی با یکدیگر دارند، افزود: باید نقاط مشترک همکاری و اتصال دو مجموعه بانک و جهاد را شناسایی کنیم تا براساس آن از توانمندیهای مالی و آموزشی بانک و جهاد، استفاده نماییم.

وی ضمن اشاره به اینکه افکار سنجی و پژوهش یک مسئله قابل اهمیت برای شعب بانک مسکن است، گفت: با توجه به خدمات جهاد دانشگاهی در این زمینه ها میتوان برنامه های خوبی را با همکاری دو طرفه انجام دهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: پژوهش صحیح و استفاده از فرضیه های مناسب در ارتقای سطح اموربانکی بسیار مفید خواهد بود که برهمین اساس جهاد دانشگاهی استان کردستان این ظرفیت را دارد که این خدمات را به طور مطلوب ارایه دهد.

مدیر شعب استان به همکاری دو طرف اشاره و یادآور شد: خدمات جهاد دانشگاهی در تمام زمینه ها ارزنده و کاربردی است و ما خوشحال خواهیم بود که از این مجموعه کامل نقاط مشترک همکاری را شناسایی و به اشتراک بگذاریم.

در ادامه مهندس چیا سهراب نژاد رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان با ابراز خوشحالی از حضور در بانک مسکن بر انعقاد تفاهم نامه و همکاری مالی و آموزشی با بانک مسکن تاکید کرد و گفت: همکاری با بانک مسکن و بهره مندی از خدمات بانکی این بانک باعث افتخار مجموعه جهاد دانشگاهی استان است و در این زمینه آماده هرگونه همکاری با بانک مسکن هستیم.

سهراب نژاد افزود: در بخش آموزش‌های کوتاه‌مدت نیز بسیاری از آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان بانک‌های استان کردستان در مرکز آموزش جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود که در این بخش نیز می‌توان همکاری‌های مشترکی را تعریف کرد.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی با اشاره به فعالیت مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) نیز گفت: این مرکز کار رصد افکار عمومی را انجام می‌دهد و در دو سال گذشته نیز چندین پروژه نظرسنجی از مراجعه‌کنندگان و مشتریان بانک‌های استان را به انجام رسانده است.

گفتنی است در ادامه مدیران بانک و جهاد دانشگاهای استان بر برگزاری نشست های کارشناسی در راستای شناسایی راههای همکاری و انعقاد تفاهم نامه، به توافق رسیدند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000