تجلیل از برندگان قرعه کشی در استان قزوین

با حضور مسوولین مدیریت شعب بانک مسکن استان قزوین و برخی از مشتریان این بانک مراسم تجلیل ازبرندگان جوایز سی و نهمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه در محل سالن همایش این مدیریت برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، سید اصغر حسینی مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین دراین مراسم با بیان این مطلب که بانک مسکن در استان قزوین با پرداخت تسهیلات در بخش مسکن شامل: خرید و ساخت به متقاضیان، نقش مهمی در تامین مسکن مردم استان ایفا نموده است؛ بیان داشت بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی بخش مسکن درجهت تامین مالی این بخش برای اقشارمختلف جامعه و به ویژه نیازمندان متمرکز شده است.

وی افزود: این بانک در استان قزوین با پرداخت بیش از 31 هزار میلیارد ریال رتبه نخست پرداخت تسهیلات را در بین بانک های استان به خود اختصاص داده است که این مبلغ پرداخت تسهیلات برابر با مانده تسهیلات چهار بانک بزرگ استان می باشد .

حسینی با اشاره به اهمیت نقش تولید مسکن در اقتصاد کشور اظهار داشت: بخش مسکن به دلیل ارتباط پیشین و پسین قوی با سایر بخش های اقتصادی نقش اساسی در رشد اقتصاد دارد و می تواند به عنوان موتور رشد و توسعه در اقتصاد کشور عمل نماید.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به جمع تسهیلات پرداختی معادل یک هزار و 552 میلیارد و 234 میلیون ریال توسط مدیریت شعب بانک مسکن استان در شش ماهه‌ نخست امسال، اضافه کرد: این تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شده که از جمله آنها می‌توان به تسهیلات مشارکت مدنی به مبلغ 114 میلیارد و 708 میلیون ریال در قالب 109 فقره پرونده اشاره کرد.

این مقام مسوول ادامه داد: در شش ماهه‌‌ نخست سال جاری همچنین در بخش تسهیلات قرض‌الحسنه مبلغ 122 میلیارد و 440 میلیون ریال در قالب 414 فقره پرونده و در بخش تسهیلات جعاله مبلغ 396 میلیارد و 104 میلیون ریال در قالب دو هزار و 58 فقره پرونده و در بخش خرید مسکن مبلغ 794 میلیارد ریال در قالب یک هزار و 701 فقره پرونده و در بخش های خودرو و مرابحه نیز 94میلیاردو 980 میلیون ریال در قالب 122 فقره پرونده طی این مدت تسهیلات پرداخت شده است.

مدیر شعب استان قزوین ارایه متنوع ترین و به روز ترین خدمات بانکی به اقشار مختلف جامعه را از افتخارات بانک مسکن عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود با حمایت های بی دریغ مشتریانی که با اندوخته های ارزشمند خویش نزد این بانک فرصت مناسبی را جهت جمع آوری منابع قرض الحسنه فراهم می آورند بتوان با تزریق این منابع در بخش های مختلف جامعه علاوه بر اشتغال و ازدواج در بخش های صنعت و تولید و همچنین پیشرفت و اعتلای استان قزوین اقدامات چشمگیری صورت داد.

وی افزود: بهترین راه حل برای یاری رساندن به اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه که به نوعی از مشکلات کمبود درآمد و نبود شغل مناسب رنج می برند منابع قرض الحسنه ای است که می توان با استفاده از آن به یاری آنها شتافت.

حسینی افزود: اگر ما می خواهیم جامعه ای سالم و عاری از ناهنجاری های اجتماعی داشته باشیم باید علاوه بر مشارکت حد اکثری در افتتاح حساب های قرض الحسنه ، مبلغان خوبی نیز در این راه باشیم.

وی با اشاره به ضرورت گسترش فرهنگ قرض الحسنه برای کمک به نیازمندان گفت: کسانی که در کار خیر و خداپسندانه یعنی سپرده گذاری قرض الحسنه و بدون کسب سود مشارکت فعال دارند، با شرکت در این امر خیر، علاوه بر کسب رضای خداوند متعادل، آرامش روحی و احساس تعلق به مردم و رفع مشکلات و نیازهای خانواده ها و افراد نیازمند را برای خود و خانواده به ارمغان آورده اند، با این فعالیت انسان دوستانه دعای خیر مردم را نیز به همراه دارند.

شایان ذکر است در ادامه این مراسم برندگان خوش شانس سی و نهمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک مسکن استان قزوین ضمن قدردانی از مدیران و کارکنان خدوم بانک مسکن این مراسم را فرصتی مناسب برای ترویج سنت بسیار خوب قرض الحسنه دانستند و ابراز امیدواری کردند با واریز مبالغی هر چند ناچیز مشتریان در حساب های قرض الحسنه و پرداخت آن بصورت وام قرض الحسنه به نیازمندان توسط بانک مسکن ، سنت دیرینه و مبارک قرض الحسنه در کشور همچنان تداوم یابد.

گفتنی است در پایان این مراسم مدیرشعب بانک مسکن استان قزوین ضمن اهدای لوح و قدردانی از برندگان حاضر در این مراسم بعنوان مشتریان ویژه و ارزشمند بانک مسکن از تمامی کسانی که بانک مسکن را بعنوان بانک خود برگزیده و نسبت به نگهداری حساب های خویش نزد این بانک اقدام می نمایند تشکر و قدردانی کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000