پیشتازی بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت تسهیلات

بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد با پرداخت 9 هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات از حیث تعداد و مبلغ، رتبه اول در بین بانک های استان را در اختیار دارد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، سید حمزه موسوی اطهر معاون مدیریت شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با مرکز صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمت گسترده بانک مسکن در حوزه مسکن مهر بیان داشت: بیش از 25 هزار واحد مسکونی در قالب طرح مهر و با ارایه تسهیلات بانک مسکن ساخته شده است، معاون مدیریت شعب استان همچنین اظهار داشت: بانک مسکن در حوزه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در راستای سیاست های دولت و با تعامل نزدیک با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز خدمات ارزنده ای ارایه داده است و این خدمات با جدیت بیشتری ادامه دارد.
موسوی اطهر آمار تسهیلات روستایی را چنین عنوان کرد: در دو سال اخیر 1200 نفر از تسهیلات بانک مسکن در بهسازی و بازسازی بافت های آسیب دیده روستایی با مبلغ 323 میلیارد ریال بهره مند شدند.
معاون مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد احیاء بافت های فرسوده شهری را هم به عنوان یکی از محورهای خدمت رسانی بانک به مردم استان دانست و اضافه کرد: 1020 واحد مسکونی واقع در بافت فرسوده شهری استان تا کنون با کمک تسهیلات بانک مسکن احداث شده اند و تسهیلات مذکور به تمامی متقاضیان احیاء بافت فرسوده بدون محدودیت در حال پرداخت است.
موسوی اطهر همچنین تاکید کرد: بانک مسکن در حوادث غیرمترقبه هم در کنار مردم عزیز استان بوده به طوری که برای جبران خسارات سیل و زلزله اخیر، بیش از 330 میلیارد ریال تسهیلات حوادث به 2300 نفر از مردم در شهرها و روستاهای استان پرداخت کرده است.
وی از دو حساب صندوق پس انداز مسکن یکم و حساب پس انداز مسکن جوانان به عنوان خدمات بی نظیر بانک در بخش مسکن یاد کرد و در تشریح این دو حساب گفت: حساب صندوق پس انداز مسکن یکم زمینه دریافت تسهیلات کلان را با نرخ سود تک رقمی 6 درصد در بافت فرسوده و 8 درصد در سایر نقاط شهری و بازپرداخت 12 ساله برای همشهریان عزیز فراهم کرده است و حساب پس انداز مسکن جوانان هم می تواند خیال والدین را از جهت تامین سرپناه برای آینده فرزندانشان راحت کند.
موسوی اضافه کرد: در حساب پس انداز مسکن جوانان افراد می توانند با یک برنامه ریزی مالی با واریز مبالغ خرد و جزیی در سنوات آتی که به دلخواه انتخاب می کنند از تسهیلات مسکن کلان با نرخ سود پایین و مدت بازپرداخت طولانی بهره مند شوند کما این که برای حساب های افتتاحی 98 در استان کهگیلویه و بویراحمد با واریز ماهیانه 680 هزار ریال در پایان سال پانزدهم امکان بهره مندی از تسهیلات 1 میلیارد و 840 میلیون ریالی به وجود می آید.
معاون مدیریت شعب بانک مسکن استان در بخش پایانی مصاحبه خود، آمادگی این بانک را برای خدمت همه جانبه در بخش مسکن به مردم استان اعلام کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000