برگزاری نشست مشترک بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی

در نشست مشترک بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی استان خراسان شمالی بر لزوم همکاری و تعامل بیشتر تاکید شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، این جلسه با هدف معرفی محصول جدید بانک در راستای اجرای توافق نامه بانک مسکن با وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی در جهت تسهیل فرآیند پرداخت حق الزحمه مهندسین ناظر توسط سازنده، به میزبانی نظام مهندسی استان برگزار شد.

حسین نوروزی پور، معاون مدیریت شعب بانک مسکن خراسان شمالی با تاکید بر اهمیت برقراری تعامل بین نهادها و سازمان های مرتبط با بخش مسکن، گفت : بانک مسکن بعنوان تامین کننده مالی بخش عظیمی از تسهیلات ساخت پروژه های مسکونی در حال احداث در سطح استان انتظار دارد سازمان ها و نهاد های مرتبط با بخش ساختمان و ذی نفع از آن مانند: اداره کل راه و شهرسازی، نظام مهندسی، شهرداری،... ، تعاملات مالی بیشتری با بانک مسکن داشته باشند.

وی ادامه داد: وجود این تعاملات و انتخاب بانک مسکن به عنوان بانک عامل جهت انجام تراکنش های مالی از سوی نظام مهندسی، شهرداری و... می تواند به توانمند سازی بانک در پرداخت تسهیلات بدون سپرده بیشتر به سازندگان واحد های مسکونی کمک کند که در نهایت منجر به رونق بازار ساخت و ساز مسکن و انتفاع این سازمان ها و نهادها خواهد شد.

در ادامه این جلسه مهندس علی اکبر رمضانی رییس سازمان نظام مهندسی استان خراسان شمالی نیز با ابراز تمایل نسبت به ایجاد تعاملات مالی بیشتر با بانک مسکن گفت: یقینا برقراری ارتباط موثر بین دو سازمان نظام مهندسی و بانک مسکن یک تعامل برد-برد است که منافع طرفین در آن محقق می شود.

وی در ادامه ابراز داشت: ایجاد این تعاملات در چارچوب تفاهم نامه منعقد شده از سوی وزارت راه و شهرسازی ، نظام مهندسی و بانک مسکن در صورت اجرایی شدن در سراسر کشور موجبات رونق بیشتر بازار ساخت و ساز را فراهم خواهد آورد.

مهندس رمضانی، در پایان این نشست مشترک بر لزوم برخورداری طرفین از منافع این گونه ارتباطات تاکید کرد و آن را شرط لازم و کافی تمامی تفاهم نامه ها دانست.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000