دیدار مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان با مدیر شعب بانک مسکن

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان ابراز داشت، تسهیلات کم بهره بانک مسکن موجب رونق مهارت آموزی و توسعه فضای کسب و کار در استان می شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان در این دیدار ضمن معرفی خدمات و محصولات بانک خصوصا سپرده طرح 1 و 2 بر انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تأکید کرد و گفت: با شناسایی ظرفیتهای همکاری بانک و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای می توان به توسعه مهارت آموزی و توسعه فضای کسب و کار خصوصا در بخش مسکن کمک کرد.

سلیمی موتور حرکت اقتصاد را رونق بخش مسکن عنوان کرد و ابراز داشت: با توجه به آمارهای غیر رسمی مبنی بر مرتبط بودن 250 شغل بصورت مستقیم با صنعت مسکن و ساختمان، همکاری بانک و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای می تواند با توسعه مهارت آموزی از طریق اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و تأمین مالی بخش مسکن توسط بانک مسکن ضمن ایجاد اشتغال در استان موجب رونق بخش مسکن و در نهایت توسعه اقتصادی استان شود.

در ادامه این دیدار سیدجمیل احمدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیران بانک مسکن در این اداره کل، ضمن پیشنهاد نصب دستگاه خودپرداز در مرکز مهارت آموزی سنندج گفت: تسهیلات کم بهره بانک مسکن موجب رونق مهارت آموزی و توسعه فضای کسب و کار در استان می شود.

احمدی همچنین افزود: با توجه به سابقه بسیار ارزشمند بانک مسکن در توسعه بخش مسکن، پرداخت تسهیلات با نرخ یک درصد هم می تواند موجب توانمند سازی 134 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای وابسته به این اداره کل در سطح استان شود.

وی حمایت بانک مسکن از توسعه مهارت آموزی خصوصا مهارتهای تخصصی بخش مسکن را موجب رونق تولید در بخش مسکن و ساخت واحدهای مسکونی با کیفیت و با استاندارها و فناوری های روز دنیا اعلام کرد و افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آماده هرگونه همکاری با بانک مسکن در راستای رونق بخش مسکن و توسعه مهارت آموزی در استان است.

لازم بذکر است در پایان این دیدار طرفین بر انعقاد تفاهم نامه همکاری با برگزاری نشست کارشناسان بانک و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای تأکید کردند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000