آمادگی بانک مسکن در تامین مالی طرح اقدام مالی

شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی استان هرمزگان با حضور جمعی از مسوولین و مدیر شعب بانک مسکن استان برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، این مطلب را علی کمالی مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان در شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی استان هرمزگان که با حضور علی بخش رستمی مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی استان و نیز با حضور مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرودگاه های استان، راه آهن ، بنیاد مسکن، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، سازمان هواشناسی استان و شرکت شهر جدید علوی برگزار شد عنوان کرد.

در ابتدای این جلسه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه، همکاری کارکنان حوزه حمل و نقل و مسکن در استان را خوب و مثال زدنی ارزیابی کرد و به معرفی اجمالی بنادر و فعالیت های حوزه دریانوردی در استان پرداخت و تلاش برای نهضت ایجاد زیر ساخت های گردشگری دریایی را از مهمترین برنامه های اداره کل بنادر و دریانوردی استان خواند . سپس علی بخش رستمی مدیر کل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه همه دستگاه‌های مرتبط با حوزه راه و شهرسازی باید در این جلسات حضور داشته باشند، افزود: خدا را شاکریم که در این برهه از زمان توفیق خدمت به مردم عزیزمان را داریم . وی خدمت در خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی با 63 هزار نفر کارمند به اضافه 13 هزار نفر کارکنان شاغل در بانک مسکن و 7 هزار نفر نیروی شاغل در بنیاد مسکن که مجموعا 83 هزار نفر جمعیت خانواده دولت هستیم افتخاری برای همه ماست . وی با بیان اینکه در 15 حوزه بیش از 760 خدمت را ارایه می دهیم وزارت راه و شهر سازی را وزارتخانه کلان دولت نامید . مدیر کل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی خدمات ارایه شده توسط نهادهای وابسته به وزارتخانه را مهم و حیاتی دانست و عنوان کرد اهمیت خدماتی که راه و شهرسازی در بازآفرینی بافتهای فرسوده شهری و یا سازمان هواشناسی به عموم مردم و فعالان در بخشهای کشاورزی و گردشگری و سایر اصناف می نماید و همچنین آزمایشگاه فنی مکانیک خاک نیز با خدمات مشابه و یا نقشی که بانک مسکن در خانه دار کردن مردم و تامین مالی این بخش ایفا می کند بر کسی پوشیده نیست . رستمی در ادامه به تشریح ماموریت پنج گانه دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی پرداخت و افزود : پیگیری امورات مربوط به عملکرد دستگاهها و احصای عملکرد آنها توسط مقام عالی وزارت راه و شهرسازی ، پیگیری امورات مربوط به حقوق شهروندی ، ارزیابی عملکرد سازمان ها ، شرکت ها و مدیران زیر مجموعه وزارتخانه ، سلامت اداری در راستای مبارزه با فساد و پاسخگویی به درخواست ها و شکایات مردمی از وظایف این حوزه می باشد.

در ادامه این نشست اعضای حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات حوزه راه و شهرسازی پرداختند و مدیران کل عملکرد دستگاه تابعه خود را گزارش دادند که علی کمالی مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان با اشاره به رشد 6 درصدی منابع طی سال جاری و کاهش بهای تمام شده منابع با جذب منابع جاری و قرض الحسنه آمادگی بانک مسکن برای ارایه خدمات بانکی و کمک به اجرای سیاستهای ابلاغی دولت در حوزه تامین مالی مسکن و طرح ملی مسکن را اعلام کرد . مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به اینکه بانک مسکن بانک عامل اجرای سیاست های دولت در حوزه مسکن می باشد خواستار همکاری بیشتر و دوسویه دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی و تمرکز منابع آنها در بانک مسکن شد .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000