حضور مدیر شعب استان زنجان در مرکز ارتباطات مردمی(سامد استانداری) استان

مدیر شعب استان زنجان به منظور پاسخگویی به درخواست ها و شکایات مردمی در محل کار مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری حاضر شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این دیدار غیر حضوری، کارشناس سامد مدیریت زنجان در راستای تکریم ارباب رجوع و تحقق اهداف دولت الکترونیک، جهت پاسخگویی و ارتباط مستقیم با مردم از طریق خط تلفنی 111 (سامد استانداری) سامانه الکترونیکی ارتباطات مردمی، در این مرکز ارتباطات مردمی حضور یافت و متقاضیان و شاکیان به صورت مستقیم از طریق تماس تلفنی از مدیر شعب استان پاسخ ها و رهنمودهای لازم را دریافت نمودند.

این ارتباط مردمی که با هماهنگی دفتر مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان برای صبح روز دوشنبه از ساعت 11.30 الی 12.30 برنامه ریزی شده بود، از چند روز قبل با نصب بنر و پوسترهای مربوطه در قالب طرح ارایه شده از سوی استانداری در سطح شهر به همشهریان عزیز در سطح گسترده اطلاع رسانی شد.

شایان ذکر است که یکی از این تماس گیرندگان، بنام علیرضا احمدی در حضور مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان از مدیر شعب استان زنجان و تمامی کارکنان ساعی و خدوم بانک مسکن استان رنجان تقدیر و تشکر نمود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000