توافق وزارت راه و شهرسازی با سازمان نظام مهندسی

در راستای توافق انجام شده میان وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی در خصوص افتتاح حساب سازمان نظام مهندسی و مهندسین ناظر در شعب بانک مسکن، مدیر شعب استان سمنان با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان دیدار کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این نشست، محسن بابایی، مدیر شعب استان سمنان ضمن معرفی خدمات بانک مسکن به عنوان تنها بانک دولتی و تخصصی در بخش مسکن و ساختمان به اهداف مشترک میان این بانک با سازمان نظام مهندسی ساختمان پرداخت و بیان داشت ارتقای روابط و تعامل آن سازمان با بانک مسکن موجب رونق و افزایش ساخت و ساز اصولی و باکیفیت خواهد شد .

مدیر شعب استان سمنان هدف اصلی این نشست را تسهیل در فرایند پرداخت حق الزحمه نظارت مهندسین ناظر دانست و افزود بانک مسکن با استفاده از ظرفیتها و پتانسیل های موجود به خلق محصولات و خدمات ویژه جهت مهندسین ناظر پرداخته تا با همکاری آن سازمان به رونق در بخش مسکن و در نهایت به رونق تولید در کشور کمک نماید.

بابایی با اشاره به شرایط انواع حسابهای ممتاز بانک مسکن به تشریح جزییات حساب سپرده سرمایه گذاری ممتاز ویژه مهندسین ناظر از جمله حداقل مبلغ جهت افتتاح حساب، نرخ سود و همچنین درصد تخصیص اوراق و ... پرداخت و بیان داشت با توجه به روز شمار بودن تخصیص اوراق تسهیلات به مانده حسابهای ممتاز، این حساب نسبت به سایر حسابهای کوتاه مدت دارای جذابیت بیشتری می باشد و برای این منظور شعبه مرکزی سمنان را شعبه عامل این طرح معرفی کرد.

در ادامه جلسه، دکتر محسن قدس، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان ضمن ابراز رضایت و خرسندی از همکاری با بانک مسکن توجه به گسترش خدمات مهندسی در صنعت ساختمان را ابزار مهمی برای رونق تولید در بخش مسکن عنوان کرد و اظهار داشت با مطرح نمودن این موضوع در جلسه اعضای هیات مدیره راهکارهای عملیاتی شدن طرح افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری ویژه مهندسین ناظر در استان سمنان بررسی و اعلام خواهد شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000