با هدف افزایش تعاملات سازمانی

مدیر شعب استان همدان با رییس کل دادگستری استان دیدار کرد

مدیر شعب استان همدان با هدف افزایش تعاملات سازمانی و رفع برخی موانع در مسیر پرونده های حقوقی بانک، با رییس کل دادگستری استان همدان دیدار و گفتگو کرد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیر شعب استان همدان با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که استان بشدت با چالش مطالبات غیر جاری مواجه است و کارکنان از ابزارهای مختلفی از جمله ارسال اظهارنامه برای بدهکاران جهت کاهش مطالبات استفاده می نمایند، شرایط ایجاب می کرد تا برای رفع موانع قضایی و جلب مساعدت بیشتر دستگاه قضا با عالی ترین مقام آن سازمان رایزنی لازم صورت پذیرد. از این رو جلسه ای به همین منظور با حضور مدیران و کارشناسان بانک و دادگستری تشکیل شد.

مالمیر در ادامه با تبریک انتصاب دکتر محمدرضا عدالتخواه به سمت رییس کل دادگستری استان همدان، برای وی در منصب جدید آرزوی موفقیت کرد و سپس به تشریح وضعیت مطالبات و ارایه آمار عملکرد استان پرداخت و بیان کرد بانک مسکن با توجه به اینکه متولی پرداخت تسهیلات مسکن مهر است این عاملیت باعث شده هم در پرداخت تسهیلات و به تبع آن هم در مطالبات معوق در جایگاه نخست استان قرار گیرد و نظر به اینکه توان تسهیلات دهی هر بانکی به برگشت دیون آن بانک دارد، از شما درخواست می نماییم دستور فرمایید دادگاهها مساعدت بیشتری با کارکنان ما داشته باشند تا بانک مسکن بتواند در راستای استرداد حقوق بیت المال گامهای موثرتری را بردارد.

دکتر محمدرضا عدالتخواه رییس کل دادگستری استان همدان نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست به حجم بالای پرونده های حقوقی بانکها اشاره کرد و گفت :افزایش اثر بخشی پیگیریها و اقدامات حقوقی ،از ارجاع شکایتها با تعداد زیاد در یک یا دو مرحله خودداری نموده و سعی نمایید با تقسیم بندی، برنامه ریزی و متناسب با ظرفیت دادگاهها نسبت به اقامه دعوا اقدام نمایید. تا کارکنان بتوانند با ارایه خدمات مطلوب، همراهی لازم را با بانک داشته باشند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000