ادای نذر با کمک بانک مسکن

مراسم اهدای جوایز ویژه برندگان حساب های قرض الحسنه، در مدیریت غرب تهران برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، فرزین جمال اوفیان، 27 ساله و آرایشگر، مشتری شعبه فاز دو اندیشه و یکی از برندگان جایزه کمک هزینه خرید خودرو عنوان کرد برنده شدنش به معجزه شباهت دارد چرا که از مدتی قبل، پس از فوت مادرش در حرم امام رضا(ع)، نذر کرده بود که 60 نفر را به مشهد مقدس راهی نماید. وی برای ادای نذرش، با مشکل مالی مواجه بود و قصد فروش ماشین خود را داشت که در کمال ناباوری از شعبه با وی تماس می گیرند و خبر برنده شدنش را اعلام می نمایند.

فرزین جمال اوفیان در خصوص مدت زمان آشنایی با بانک مسکن و خدمات مورد استفاده اظهار داشت حدود 10 سال است که مشتری این بانک هستم، یک حساب قرض الحسنه دارم و از هیچ تسهیلاتی نیز تاکنون استفاده ننموده ام.

وی افزود از همان ابتدای امر، بانک مسکن را در رأس همه بانکها می دانستم و از خدماتش رضایت دارم.

برنده جایزه قرعه کشی حساب های قرض الحسنه از بانک مسکن به عنوان بانکی بی ریا و با سلامت کاری یاد کرد و کارکنانش را دارای اخلاق خوب و ارایه دهنده بهترین خدمات توصیف کرد.

یداله سیفی، کارگر ساده و بی ریای گچکار، یکی دیگر از برندگان جایزه کمک هزینه خرید خودرو در شعبه ایثارگران می باشد.

سیفی در هیچ یک از بانکها حساب سودگیر ندارد و هرچه دارد در حساب قرض الحسنه پس انداز می نماید. به گفته وی این اولین بار بوده که برنده جایزه شده و از این بابت بسیار خوشحال است.

یداله سیفی در خصوص بانک مسکن، اظهار داشت سه چهار سال است که مشتری بانک مسکن هستم و از این بانک و خدماتش رضایت دارم.

مهدی چراغی، مهندس ناظر ساختمان، از دیگر برندگان جایزه کمک هزینه خرید خودرو در شعبه میدان نور، عنوان کرد حدود ده سال است از مشتریان بانک مسکن می باشد. پیش از این، یک بار برنده جایزه قرض الحسنه اما به مبلغ ناچیزی شده بود و امیدوار است این بار بتواند با مبلغ دریافتی از جایزه بانک مسکن، بخشی از هزینه خرید مسکن خود را تامین نماید.

وی درخصوص بانک مسکن و وجه تمایزش نسبت به سایر بانکها، از این بانک به عنوان حامی جوانان در خرید مسکن یاد کرد و یکی از مهمترین ویژگی های تسهیلات ارایه شده را در نرخ سود پایین و مدت بازپرداخت طولانی برشمرد.

شایان ذکر است در مدیریت منطقه غرب تهران، یک نفر موفق به دریافت جایزه کمک هزینه خرید واحد مسکونی به ارزش یک میلیارد ریال شد. همچنین چهارده نفر برنده کمک هزینه خرید خودرو داخلی به ارزش چهارصد میلیون ریال و چهل نفر برنده کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل به ارزش دویست میلیون ریال شدند.

60080010/28/2019 10:01:44 AMhttps://www.hibna.ir/media/Image/2019/10/201910104311297313_Thum.jpg


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000