نماینده مردم اهواز در مجلس:

بانک مسکن از پشتوانه مردمی و مالی خوبی برخوردار است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سلامت و انضباط مالی بانک مسکن گفت: این بانک از پشتوانه مردمی و مالی خوبی برخوردار است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، همایون یوسفی،نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با حضور در مدیریت خوزستان ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته از سوی این مدیریت برای مشارکت در پرداخت تسهیلات مختلف به خصوص در بخش خسارت‌های سیل، زلزله و بافت فرسوده عنوان کرد: بانک مسکن یک بانک آبرومند در شبکه بانکی کشور است و از سلامت و انضباط مالی بسیار خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه بانک مسکن منشأ خدمات بسیار ارزشمندی در کشور است، بیان کرد: این بانک برای توسعه بخش‌های مختلف ایجاد موقعیت کرده و خوشبختانه از پشتوانه مردمی و مالی خوبی هم برخوردار است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه بیشترین هزینه در ساخت مسکن در کشور مربوط به تهیه و تأمین زمین است، اظهار کرد: باید به گونه ای حرکت کرد که به منظور تامین افراد آسیب پذیر جامعه قیمت زمین را کاهش داد تا بهای تمام شده واحدهای مسکونی کاهش پیدا کند.

یوسفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه خوزستان به نسبت سایر استان‌ها با یک اقتصاد دولتی تر مواجه است، تصریح کرد: این امر باعث شده اقتصاد خوزستان در اختیار نفت و برخی صنایع باشد که اغلب دولتی و ملی هستند و سایر بخش‌های استان بهره‌ای از این همه سرمایه نبرند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مشکلات استان خوزستان در مدت اخیر به دلیل تشدید مشکلات زیست‌محیطی افزایش یافته است، تصریح کرد: هم اکنون تقاضای انتقال کارکنان از خوزستان به سایر استان‌ها به اوج خود رسیده و دستگاه‌های اجرایی استان را با چالش کمبود نیروی انسانی مواجه کرده است. انتظار می رود در مرکز برای ماندگاری نیروی انسانی در استان، همکاری بیشتری مثل افزایش پارامترهای دستمزد، افزایش امکانات و خدمات رفاهی برای کارکنان و خانواده‌ها و افزایش سهمیه‌های استخدامی صورت گیرد.

در این نشست، مدیر شعب استان خوزستان ضمن خوشامدگویی به نماینده مردم اهواز در مجلس و هیات همراه اظهار کرد: حضور نماینده مردم اهواز در خانه ملت در این مدیریت را به فال نیک می‌گیریم چرا که اعتقاد داریم هم افزایی مسوولان استان در همه بخش‌ها و سطوح در نهایت باعث توسعه و تعالی استان می‌شود.

علی‌اصغر نادری با اشاره به اینکه بانک مسکن حدود ۹ درصد سپرده‌های بانکی خوزستان را در اختیار دارد ولی ۲۴ درصد کل تسهیلات استان را پرداخت کرده است، بیان کرد: این امر نشان می‌دهد که کارکنان این بانک چه تلاشی برای پرداخت تسهیلات می‌کنند تا نیازهای مردم در بخش مسکن مرتفع شود.

وی، فعالیت اصلی بانک مسکن را ایجاد بستر برای خانه‌دار کردن اقشار متوسط جامعه دانست و گفت: در کنار پرداخت وام‌های خرید و ساخت مسکن، در طرح‌های مختلف دولت مثل مسکن مهر ، نوسازی بافت‌های فرسوده، بازآفرینی شهری، پرداخت خسارت‌های ناشی از سیل و زلزله و ... همواره مشارکت بانک مسکن در سطح بسیار بالایی بوده است و سرعت عمل و دقت بالای بانک در پرداخت این تسهیلات همواره مورد تحسین و تمجید دولت و مردم بوده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000