گنجینه شهدا در مدیریت شعب استان خوزستان نصب شد

گنجینه شهدا شامل وسایل و اسنادی از دوران دفاع مقدس در مدیریت شعب استان خوزستان نصب و افتتاح شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، گنجینه شهدا شامل وسایل و اسنادی از شهدا و دوران دفاع مقدس در ورودی مدیریت شعب استان خوزستان نصب و راه‌اندازی شد.

مدیر شعب استان خوزستان در مراسم افتتاح این گنجینه، شهدا را گنجینه‌های واقعی در کشور دانست و گفت: آثار و برکات شهدا باید در همه اماکن نصب شود تا همه مردم به خصوص کارکنان دولت بدانند که باید قدردان این شهدای عزیز باشند و اهداف، سخنان، روحیه و مجاهدات آن‌ها را در فعالیت های روزانه نصب العین قرار دهند.

علی‌اصغر نادری، هشت سال دفاع مقدس را دورانی پرافتخار برای کشور دانست و عنوان کرد: این دوران، نهال انقلاب اسلامی را به درختی تنومند مبدل کرد چرا که در این ایام سخت، یاد گرفتیم روی پا خود بایستیم و با تمام توان و امکانات در برابر دشمن متجاوز مقاومت کنیم و در نهایت اثر این هشت سال جنگ تحمیلی، خودکفایی در عرصه اقتصادی، تولیدی و علمی و قدرت یافتن انقلاب اسلامی در منطقه و جهان بود.

وی با تشکر از نصب این گنجینه ارزشمند در ورودی مدیریت شعب استان خوزستان بیان کرد: باید آثار و برکات شهدای جنگ تحمیلی که از بهترین انسان‌های دوران خود بودند همه جا نصب شود تا بتوانیم از انفاس قدسی این عزیزان برای اثرگذاری بیشتر در امور و فعالیت های خود بهره‌مند شویم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000