اعلام آمادگی مدیریت هرمزگان برای اجرای طرح بازآفرینی در جزیره قشم

علی کمالی مدیر شعب استان هرمزگان از آمادگی بانک مسکن جهت اجرای طرح بازآفرینی بافتهای فرسوده و ناکارآمد شهری در جزیره قشم خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در دیدار داود تاجران مشاور مدیرعامل در امور عمرانی ، توسعه شهرسازی و خدمات شهری سازمان منطقه آزاد قشم با مدیر شعب استان هرمزگان،علی کمالی اظهار داشت : این مدیریت در حمایت از طرح بازآفرینی شهری، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری برای ساخت واحدهای مسکونی در بافت های فرسوده و ناکارآمد جزیره قشم اعلام می دارد.

کمالی افزود : با توجه به اینکه بهسازی ، نوسازی و مقاوم سازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری جزء تکالیف اصلی و سیاست گذاری های کلان بانک تعریف شده و با عنایت به اینکه اولویت تامین مالی بانک، احداث و تکمیل محلات بافت فرسوده و ناکارآمد شهری است این مدیریت درحمایت از رونق بخش مسکن و به پشتوانه اجرای بازآفرینی شهری آن را در اولویت برنامه های خود قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح موجب تشویق سرمایه گذاران و رونق بخش مسکن در این منطقه خواهد شد اظهار امیدواری کرد : سازمان مناطق آزاد قشم هم با در اختیار قرار دادن زمین به شرکت سرمایه گذاری مسکن موجبات سرمایه گذاری در این منطقه را فراهم آورد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000