مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان چهارمحال و بختیاری:

برتری بانک مسکن در حمایت از نیازمندان استان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان چهارمحال و بختیاری با مدیر شعب استان به منظور تقدیر از تلاش ها و خدمات بانک مسکن و همچنین گسترش همکاری و هم افزایی تعاملات در محل مدیریت شعب بانک مسکن استان برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در ابتدای این جلسه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، علی ملکپور با اشاره به پیشینه همکاری ها با بانک مسکن از تلاش ها و خدمات این بانک در راستای کمک به اقشار مختلف جامعه تقدیر و تشکر کرد. ملکپور اظهار داشت: بانک مسکن استان در ارائه خدمات به معرفی شدگان کمیته امداد از بانک ها برتر استان است.

در ادامه رییس کمیته امداد استان با اشاره بر دامنه های فعالیت کمیته امداد در سطح استان خاطر نشان کرد: کمیته امداد با 18 اداره مستقل در سطح استان و با پوشش داشتن حدود 37000 خانوار در استان در پی خدمت رسانی و کمک به اقشار نیازمند و محروم جامعه می باشد که بدون همکاری سیستم بانکی این هدف والا و مقدس محقق نخواهد شد. وی در ادامه با اشاره به سیاستهای جاری کمیته امداد اظهارکرد: در سال جاری تمرکز کمیته امداد در درجه اول بر اشتغال زایی و کارآفرینی بوده و پس از آن کمک به تامین مسکن نیازمندان جامعه جزء اولویت ها می باشد، که با توجه به حوزه فعالیت و خدمت رسانی بانک مسکن، تعامل و همکاری بیشتر با بانک مسکن می تواند در راستای تحقق هدف والای خدمت رسانی به افراد جامعه و ایجاد پویایی در جامعه اثرگذار می باشد.

در ادامه جلسه محسن ربانی یکتا مدیر شعب استان پس از عرض خیرمقدم به میهمانان حاضر در جلسه از کمیته امداد به عنوان یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) جهت خدمت به مردم یاد نمود. همچنین وی فرصت خدمت رسانی به مردم جامعه را به منزله توفیق و سعادتی بزرگ عنوان کرد.

در ادامه مدیر شعب استان با اشاره به رسالت بانک مسکن در راستای تامین سرپناه مردم به ویژه افراد کم درآمد و قشر متوسط جامعه اظهار کرد: بانک مسکن استان در حوزه میزان اعطای تسهیلات مسکن به مردم استان در جایگاه نخست استان قرار دارد و در راستای کمک به آبادانی و عمران استان نقش به سزایی در سال های اخیر داشته است، وی در ادامه با تشریح میزان فعالیت های بانک مسکن در حوزه اعطای تسهیلات قرض الحسنه به نهادها و سازمان هایی همانند کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید و ... از اهداف عالی بانک مسکن در راستای خدمت به مردم استان و تحقق مسوولیت های اجتماعی خبر دارد. ربانی یکتا با معرفی و تشریح برخی از محصولات بانک از حساب قرض الحسنه ویژه بانک مسکن و حساب کوتاه مدت طرح 2 و 1 را به عنوان فرصتی مناسب برای خیرین جامعه جهت یاری به افراد نیازمند با اعطای تسهیلات کم بهره یاد کرد.

در ادامه این دیدار فریبرز معصومی معاون مدیریت شعب استان نیز با معرفی حساب ممتاز به مزیت های رقابتی آن اشاره کرد، معصومی اضافه کرد: با افتتاح حساب ممتاز نزد بانک مسکن علاوه بر بهره مندی از سود حساب می توان اوراق حق تقدم تخصیصی به این حساب را در اختیار نیازمندان جهت استفاده از تسهیلات قرار داده و یا از طریق فرابورس اوراق مربوطه را به فروش رساند.

در پایان جلسه لوح تقدیر و هدیه یادبودی به مدیر شعب استان به منظور تقدیر از تلاش و همکاری وی، توسط ملکپور مدیر کل کمیته امداد استان اهدا شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000