همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی ؛

اولین کتابخانه درون شعبه ای در مدیریت کردستان

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، مدیریت شعب استان کردستان با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان، اولین کتابخانه درون شعبه ای بانک مسکن را در شعبه مرکزی سنندج افتتاح کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان در آیین افتتاح اولین کتابخانه درون شعبه ای بانک مسکن در شعبه مرکزی سنندج، ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، با تقدیر از همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان در افتتاح این کتابخانه گفت: بدون شک رشد و توسعه هر کشوری در گرو علم و دانش است و با ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان عموم مردم می توان به بالاترین مدارج علمی دست یافت.

سلیمی هدف از افتتاح این کتابخانه را دسترسی آسان کارکنان شعب و مشتریان به کتاب بیان کرد و افزود: با توجه به اینکه در بانکها همیشه کتابخانه ها در ادارات مرکزی و مدیریتها متمرکز بوده لذا در جهت ایجاد توزان در بهره مندی عموم کارکنان از کتابخانه و دسترسی آسان آنها به کتاب، این کتابخانه به ابتکار مدیریت کردستان و با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان راه اندازی شده است.

مدیر شعب کردستان از افتتاح سه کتابخانه درون شعبه ای دیگر در آذرماه سال جاری خبرداد و ابراز داشت: بعد از افتتاح این کتابخانه بزودی در شعب مرکزی سقز، مرکزی قروه و مرکزی بیجار، سه کتابخانه درون شعبه ای دیگر را افتتاح خواهیم کرد تا بدینوسیله بتوانیم گامی هر چند کوچک در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان عموم مردم برداریم.

در ادامه این مراسم محمد عبدالملکی مدیرکل اداره کتابخانه های عمومی استان کردستان نیز با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان بانک مسکن گفت: امروز باید به مدیریت بانک مسکن استان کردستان افتخار کنیم که با نگاه فرهنگی از هیچ کوششی فروگذار نبوده و با ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ، رویداد مهمی همچون افتتاح اولین کتابخانه درون شعبه ای را رقم زده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی در ادامه با اشاره به فواید کتاب، گفت: کتاب مجموعه‌ای از شکست‌ها و پیروزی‌ها، تلخی‌ها و شیرینی‌ها، امیدها و یاس‌ها و در مجموع ناقل بسیاری از تجربیات افرادی است که حاصل یک عمر زندگی خود را در یک کتاب جمع کرده و به سادگی و با تمام وجود در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

عبدالملکی همچنین بر آمادگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان در تجهیز سایر کتابخانه های افتتاحی بانک مسکن در شعب استان به کتاب تاکید کرد.

لازم بذکر است در پایان مراسم از سوی مدیریت شعب استان کردستان به پاس همکاری های اداره کل کتابخانه های عمومی استان در راه اندازی و تجهیز اولین کتابخانه مدیریت، با اهدای لوح و هدایایی به محمد عبدالملکی مدیرکل و سید جلیل سیدی رییس اداره کتابخانه های عمومی این اداره کل تجلیل و قدردانی بعمل آمد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000