فرمانده نیروی انتظامی اصفهان

افزایش رشد اقتصادی منوط به امنیت پایدار جامعه است

سعید زارعی معاون اجرایی مدیریت شعب استان اصفهان، با مهدی معصوم بیگی فرماندهی نیروی انتظامی استان دیدار کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، سردار 'مهدی معصوم بیگی' فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان در این دیدار ضمن تشکر از خدمات بانک مسکن به آحاد مردم بویژه کارکنان نیروی انتظامی گفت: اقتصاد و امنیت پشتوانه های یکدیگرند و اگر در کشوری امنیت پایدار وجود داشته باشد آن مملکت رونق اقتصادی پیدا می کند بنابراین پیش نیاز تحقق اقتصاد مقاومتی، وجود امنیت پایدار است.

وی ضمن تاکید بر گسترش همکاریهای دوجانبه افزود: بانک ها در جهت دهی سرمایه کشور و رونق اقتصادی نقشی موثر دارند و اگر در مملکتی اقتصاد رونق داشته باشد شور و نشاط مردمی نیز وجود دارد.
سردار معصوم بیگی از اصفهان به عنوان یک استان انقلابی و بی نظیر نامبرد و گفت : نیروی انتظامی استان اصفهان با یاری خدای متعال و مشارکت مردم، امنیت پایدار را برای رشد اقتصادی و پیشرفت در همه امور این استان ، بیش از پیش فراهم خواهد کرد.
سپس زارعی معاون اجرایی بانک مسکن اصفهان ضمن اشاره به نامگذاری های سالهای اخیر و اهمیت اقتصاد برای کشور، از تعامل مجموعه کارکنان پلیس استان اصفهان با بانک های این استان و تلاش برای تامین و حفظ امنیت تشکر کرد و گفت: هیچ فعالیت اقتصادی بدون وجود امنیت میسر نمی شود و امروز خوشحالیم که یک پلیس مقتدر و انقلابی داریم که با تامین امنیت آرامش روانی را در استان و کشور حاکم کرده است.

وی افزود : بانک مسکن به عنوان یک بانک بزرگ تخصصی دولتی خدمات و طرح های بسیاری را برای خانه دار کردن اقشار مردم به ویژه کارکنان زحمتکش و خدوم نیروی انتظامی ارایه کرده است و همواره کارکنان این بانک در استان در جهت تحقق اهداف مقدس نظام و انقلاب تلاش نموده اند و درحال حاضر نیز آمادگی کامل برای استمرار این خدمات به ویژه به تعاونی های مسکن تحت پوشش نیروی انتظامی وجود دارد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000