تشریح تسهیلاتی بانک مسکن در استان یزد

جلسه ای با رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد، به منظور معرفی خدمات و محصولات سپرده ای و تسهیلاتی بانک مسکن تشکیل شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این جلسه رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد اظهار داشت: بانک مسکن می تواند نقش موثری در توانمندسازی مالی فاقدین مسکن داشته باشد. وی ابراز امیدواری کرد تا با انعقاد تفاهم نامه امکان بهره مندی بیشتر کارکنان آن سازمان از خدمات بانک مسکن میسر شود.

محمدرضا دشتی در ادامه ضمن اشاره به گستردگی سطح فعالیت سازمان که شامل نظارت بر مشاغل فنی و شهری می باشد، گفت: تعداد زیادی از شهروندان از خدمات این سازمان در شهرک های متعدد مشاغل فنی و محصولات کشاورزی استفاده می کنند و ظرفیت اطلاع رسانی و تبلیغاتی گسترده ای برای آنها توسط بانک و از طریق سازمان وجود دارد.

وی با ابراز علاقه به همکاری با بانک مسکن و بهره مندی کارکنان سازمان و شاغلین تحت نظارت این سازمان از خدمات و تسهیلات متمایز این بانک اظهار داشت: این سازمان آماده ارایه و معرفی خدمات بانک مسکن به جامعه مشاغل شهری و کشاورزی تحت نظارت سازمان می باشد.

رییس دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت در این جلسه ضمن معرفی خدمات متنوع بانک مسکن اظهار داشت: بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی دولتی در زمینه مسکن می تواند خدمات و تسهیلات متنوعی در این زمینه به کارکنان آن سازمان ارایه دهد و در صورت تنظیم تفاهم نامه، کارکنان می توانند علاوه بر بهره مندی از حساب های ممتاز بانک مسکن با افتتاح حساب صندوق پس انداز مسکن یکم و جوانان از مزایای نرخ تک رقمی و مدت بازپرداخت طولانی این حساب جهت خانه دار شدن خود و فرزندانشان استفاده کنند.

لیلا قاسم پور در ادامه جلسه شرایط استفاده از تسهیلات مسکن جهت شرکت های تعاونی مسکن کارکنان را تشریح و اضافه کرد: کارکنان سازمان می توانند با تشکیل تعاونی مسکن و تجمیع سرمایه اعضا و با بهره مندی از تسهیلات بانک مسکن، صاحب خانه شوند.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به رونق بخش مسکن و اهمیت نقش آن در رشد اقتصادی کشور چنانچه سازمان ها و ادارات، بانک مسکن را به عنوان بانک عامل در مراودات مالی خود انتخاب کنند، بانک می تواند براساس سیاست های اعتباری در تامین مالی پروژه های شرکت تعاونی مسکن کارکنان آن سازمان، مشارکت کند. وی با تاکید بر انعقاد تفاهم نامه دوجانبه تصریح کرد: با انعقاد تفاهم نامه می توان ضمن افزایش تعاملات فی مابین، در جهت پیشبرد اهداف مورد نظر سریع تر حرکت کرد.

قاسم پور به معرفی انواع حساب های ممتاز پرداخت و گفت: با توجه به مزیت تخصیص اوراق تسهیلات به مانده حساب های ممتاز، این حساب نسبت به سایر حساب های کوتاه مدت دارای جذابیت و سودآوری بیشتری می باشد. وی همچنین اظهار داشت: سازمان ها و شرکت هایی که دارای منابع قابل‌توجه‌ای هستند با هبه اوراق تخصیص یافته به کارکنان و اعضای زیرمجموعه خود می توانند اقدامات انگیزشی و رفاهی مناسبی را برای خانه دار شدن آنها فراهم کند که این، خدمتی متمایز و بی رقیب توسط بانک مسکن می باشد.

در پایان به منظور استفاده از ظرفیت نصب دستگاه خودپرداز در محل شهرک مشاغل فنی ایجاد شده توسط آن سازمان گفتگو شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000