تقدیر نماینده مردم سمنان از بانک مسکن

به منظور تشکر و قدردانی از خدمات ارایه شده در بانک مسکن دکتر احمد همتی نماینده مردم شریف شهرستانهای سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با محسن بابایی مدیر شعب بانک مسکن استان سمنان دیدار کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این دیدار محسن بابایی ضمن ارایه گزارشی از عملکرد بانک مسکن در استان سمنان، جایگاه این بانک را در میان سایر بانکهای استان تشریح کرد و گفت بانک مسکن به عنوان یک بانک دولتی و تخصصی در بخش مسکن با 21 شعبه در استان، ضمن توسعه فرآیندهای متنوع و متمایز در ارایه خدمات توانسته نقش موثری در ایجاد و گسترش رابطه تعاملی اطمینان بخش و بلندمدت مبتنی بر تامین نیازهای بانکی مشتریان در بخش مسکن و در نهایت رضایتمندی آنها ایفا نماید.

مدیر شعب استان سمنان با اشاره به وضعیت مطالبات بانک مسکن در استان سمنان، بیان کرد با توجه به این که بخش عمده تسهیلات بانک مسکن در راستای رونق ساخت و ساز در استان و کمک به اقشار ضعیف مردم استان برای خانه دار شدن آنها است و وصول مطالبات معوق، منابع درگردش بانک را افزایش و موجب تحریک بخش عرضه و تقاضا و در نهایت ایجاد رونق به این بخش مهم در اقتصاد استان را در پی خواهد داشت خواستار همکاری و مساعدت دستگاه های اجرایی وابسته در جهت وصول مطالبات و تسهیلات شد.

وی با تاکید بر پرداخت مبلغ 40 میلیارد ریال تسهیلات به مردم شریف استان در جهت احداث بیش از 100 واحد مسکونی در منطقه بافت فرسوده تا پایان تیر ماه سال 1398 آمادگی خود را جهت کمک و تسریع در امر بازآفرینی و بهسازی مناطق بافت فرسوده شهری و همچنین ترغیب مشتریان جهت استفاده از تسهیلات خرید و ساخت واحد مسکونی از محل اوراق گواهی حق تقدم در این مناطق با ارایه امتیازات ویژه اعلام نمود.

محسن بابایی، بانک مسکن را بانک حامی برای مردم در شرایط سخت دانست و در این زمینه به اختصاص بیش از 63 میلیارد ریال تسهیلات مسکن جهت کمک به جبران خسارات ناشی از سیل فروردین ماه سال جاری به 250 واحد آسیب دیده در استان و همچنین انعقاد قرارداد به مبلغ 40 میلیارد ریال جهت بازسازی و تعمیر 150 واحد مسکونی در سطح استان سمنان اشاره نمود.

نماینده مردم شریف شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ضمن دیدار با کارکنان دوایر مدیریت و شعبه هفده شهریور سمنان از تلاشهای کارکنان بانک مسکن تشکر و قدردانی کرد و در خصوص خدمات بانک مسکن ، عملکرد این بانک در استان را مثبت خواند و خدماتی از قبیل صندوق پس انداز مسکن یکم را به واسطه تقویت قدرت پس انداز اقشار متوسط ، عامل تحرک در بازار مسکن استان سمنان دانست.

دکتر همتی در خصوص اهمیت بازار مسکن بیان کرد امروز بسیاری از متغیرهای اقتصادی از جمله شاخص نیروی کار متاثر از رکود و رونق بازار مسکن بوده بطوریکه سهم این بخش در اشتغال مستقیم کشور حدود 12 درصد و تعداد شاغلان این بخش 3.1 میلیون نفر می باشد.

وی افزود بخش مسکن حدود 33 درصد از حجم اقتصاد کشور را در برمی گیرد که نقشی اساسی در تولید ناخالص داخلی را ایفا می نماید به همین منظور خدمات و کار ارایه شده توسط کارکنان بانک مسکن را بسیار ارزشمند دانست و آمادگی و حمایت خود را برای رفع مشکلات در حوزه های مختلف از جمله نوسازی بافت فرسوده و وصول مطالبات و ... اعلام نمود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000