امکان ساخت مدرسه توسط بانک مسکن در استان یزد

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد با مدیرشعب استان دیدار و در خصوص امکان ساخت مدرسه توسط بانک مسکن گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد ضمن ابراز خرسندی از همکاری با بانک مسکن و سابقه درخشان این بانک در خانه دارکردن اقشار متوسط و محروم جامعه گفت: بانک مسکن علاوه بر رسالت اصلی خود که کمک به خانه‌دار کردن اقشار متوسط جامعه است، در راستای مسوولیت اجتماعی و تعهد این بانک به جامعه اقدام به ساخت مدرسه در مناطق محروم نموده که ستودنی و قابل تقدیر است.

محمدعلی خواجه رضایی، مدرسه سازی را باقیات صالحات عنوان کرد و افزود: ساخت مدرسه یا هر اقدامی که موجب ترویج و توسعه فضای آموزشی و تربیت فرزندان این مرز و بوم شود، موجب رشد و توسعه جامعه خواهد شد.

خواجه رضایی در ادامه اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه ساز استان آمادگی همکاری با بانک مسکن برای احداث مدرسه جهت بهره مندی دانش آموزان مناطق محروم استان از امکانات آموزشی را دارد.

مدیر شعب استان یزد، ساخت مدرسه را موجب گسترش زیرساخت های فرهنگی و آموزشی دانست و افزود: مدرسه مهمترین محل برای تربیت نسل آینده است و ساخت فضاهای آموزشی با امکانات و تجهیزات مناسب می تواند به رشد علمی و اخلاقی جامعه کمک کند.

صیدنبی حیدریان مدیر شعب استان یزد در این باره افزود: تلاش بانک مسکن بر این است که با پیش‌برد برنامه های خیرخواهانه و تامین مالی جهت ایجاد سرپناه برای اقشار کم درآمد، رفع مشکل ازدواج جوانان، ایجاد شغل برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، تأمین و ترمیم مسکن افراد آسیب‌دیده از سیل و زلزله و مواردی از این دست، را حل کند.

وی با بیان این که تاکنون سیزده مدرسه در مناطق محروم کشور توسط بانک مسکن احداث شده و شش مدرسه دیگر نیز در دست احداث می باشد، افزود: تلاش داریم تا با همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز استان، در استان یزد نیز یک باب مدرسه برای بهره مندی دانش آموزان محروم این استان از امکانات آموزشی احداث شود.

مدیر شعب استان در ادامه اقدام به معرفی طرح سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت طرح "دو و یک" پرداخت و گفت: متقاضیان می توانند تا 85% مبلغ سپرده گذاری شده خود در سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت ویژه این طرح، تا سقف 2 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند.

صیدنبی حیدریان نرخ این تسهیلات را تنها 1% اعلام کرد و افزود: حداکثر مدت بازپرداخت تسهیلات طرح مذکور پنج سال می باشد. وی افزود به سپرده مشتری نزد بانک نیز نرخ سود سالانه 2% تعلق می گیرد که همانند سایر سپرده های کوتاه مدت عادی محاسبه و به حساب مشتری واریز می شود.

حیدریان در ادامه افزود: بستگان درجه یک سپرده گذاران در طرح سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت طرح "دو و یک" می توانند از تسهیلات مذکور بهره مند شوند. همچنین در خصوص اشخاص حقوقی نیز، بر اساس نظر و درخواست سپرده گذار، تسهیلات به شخص حقوقی و یا اشخاص حقیقی زیرمجموعه و تحت پوشش شخص حقوقی قابل پرداخت خواهد بود.

مدیر شعب در همین راستا پیشنهاد کرد در صورتی که خیرین همکار با مجمع خیرین مدرسه ساز قصد کمک و مساعدت به افرادی را داشته باشند، می توانند با استفاده از مزایای این طرح تسهیلات یک درصد را در اختیار متقاضیان خود قرار دهند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000