نشست با مسوولان شرکت عمران شهر جدید هشتگرد

جانشین مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با حضور در دفتر مدیر شعب استان البرز در خصوص بررسی و رفع موانع اجرایی و فعال سازی پروژه های راکد مسکن مهر و تسریع در فروش اقساطی به بحث و تبادل نظر پرداخت.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این نشست پیرامون مسائل و مشکلات مربوط به مسکن مهر و به ویژه پیگیری پروژه هایی که تاکنون فروش اقساطی نشده اند و نیزپروژه هایی که حائز شرایط دریافت تسهیلات متمم 400میلیون ریال به 500 میلیون ریال می باشند بحث و تبادل نظر شد.

براساس این گزارش، مهدی بلوچی مدیر شعب استان ضمن اشاره به برخی از مشکلات به لزوم اتخاذ روش ها و رویه های نظام مند برای برون رفت از موانع و اشکالات بوجود آمده در اجرای این طرح اشاره کرد و گفت:لازم است اطمینان حاصل کنیم که مبالغ پرداختی به ویژه پرداخت های ناشی از تصویب افزایش تسهیلات صرفا در پروژه های مورد نظر هزینه خواهد شد و از این روی همکاری شرکت عمران شهرجدید هشتگرد در سمت دهی مناسب منابع بانکی اجتناب ناپذیر خواهد بود.

وی با اشاره به این نکته که متقاضی سکونت در واحدهای مسکن مهر ، زمانی خود را ملزم به پرداخت اقساط بانک می داند که امکانات اولیه برای سکونت وی بطور کامل مهیا شده باشد تصریح کرد: پیگیری این موضوع از سوی دستگاه های ذیربط مورد انتظار بانک می باشد و می باید تعامل مناسب با شرکت های خدمات رسان بصورت فعالتر در دستور کار شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و شورای تامین مسکن استان قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم بازگشت منابع پرداخت شده بر کاهش معوقات و تعیین تکلیف هرچه سریع تر پروژه های تکمیل شده مسکن مهر تأکید و همکاری مداوم و پیگیری مجدانه شرکت عمران دراین زمینه را خواستار شد.

رضیئی جانشین مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با قدردانی از تلاش و همکاری همه جانبه مجموعه بانک مسکن درخصوص تسهیلات پروژه های مسکن مهر شهرجدید هشتگرد ، عنوان کرد:همه ما باید در خصوص جریان مناسب منابع بانک حساسیت داشته باشیم و به همین سبب تعامل مناسب و دستیابی به نقاط مشترک عمده ترین کارکرد و راهبرد شرکت عمران شهرجدید هشتگرد در ارتباط با مسایل موجود خواهد بود.

وی اشاره کرد: تعامل و دستیابی به نقطه مشترک با هدف کسب راهکارهای اجرایی و نتایج ملموس مهمترین مقصود تشکیل چنین نشست هایی باید باشد .

همچنین مقرر شد کارشناسان بانک و شرکت عمران شهر جدید هشتگرد به صورت مستمر، روند پیشرفت پروژه ها را با تأکید بر تقسیط و تعیین تکلیف هر چه سریع تر مطالبات بانک بررسى کنند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000