پرداخت تسهیلات مسکن،گامی در جهت توسعه و عمران شهری است

مدیر شعب استان کرمانشاه از روند پیشرفت پروژه مترو شهر کرمانشاه بازدید و در دیدار با مدیران این پروژه، در خصوص راه های تعامل دو طرفه گفتگو کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این دیدار، حسن ریحانی پور،مدیرشعب استان کرمانشاه با اشاره به خدمات بانک مسکن گفت : تامین تسهیلات ساخت واحدهای مسکونی، مطابق با استانداردهای روز دنیا و برنامه ریزی برای بازآفرینی بافت های فرسوده شهری، از وظایف اصلی بانک مسکن است که گامی در جهت توسعه و عمران شهری محسوب می شود.

مدیر شعب استان کرمانشاه، اظهار داشت: توسعه شهری و اجرای پروژه های کلان مانند مترو یا منوریل نیازمند همکاری نزدیک دستگاه های مسوول است، بانک مسکن نیز در ساخت پروژه های مسکونی، با دستگاه های مختلف از جمله شهرداری ارتباط نزدیک و مستقیم دارد و امیدواریم با تلاش مضاعف و همگانی به زودی شاهد بهره برداری از این پروژه مهم باشیم.

در این دیدار محمد محمدی،از مدیران پروژه مترو کرمانشاه، بانک مسکن را یکی از بانکهای خوشنام و معتبر دانست و اظهار داشت: تسهیلات بانکی، موتور محرک پروژه های عمرانی و توسعه شهری است و بانک مسکن نیز با سابقه درخشان در پرداخت تسهیلات مسکن، یکی از ارکان مهم توسعه و آبادانی کشور بوده است.

وی افزود: پروژه مترو کرمانشاه، در ادامه خط منوریل این شهر در حال احداث است که اجرای آن به موسسه حراء از موسسات وابسته قرارگاه خاتم الانبیاء واگذار شده و ما به عنوان کارکنان این موسسه، همه تلاش خود را بصورت شبانه روزی بکار خواهیم بست، تا حداکثر طی دو سال آینده شاهده بهره برداری از این پروژه باشیم.

در این دیدار، در خصوص راه های همکاری دو طرفه بحث و تبادل نظر شد و در ادامه کارکنان بانک، به همراه مهندس حاتمی،مدیرفنی پروژه، از بخش های مختلف عملیات حفاری و خاکبرداری این پروژه بازدید کردند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000