مدیر شعب استان همدان در مراسم گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد:

تکرار موفقیت های همدان نیازمند تقویت تفکر بسیجی

همزمان با آغاز هفته بسیج مدیر شعب استان همدان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره بسیجیان سلحشور از نمایشگاه دستاوردهای بسیجیان بازدید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، رسول مالمیر مدیرشعب استان همدان با تجلیل از فداکاری و جانفشانی های بسیجیان غیور در دوران دفاع مقدس ،حضور آنها را در تمامی عرصه ها از جمله خدمت رسانی در حوادث غیر مترقبه ، سازندگی محرومیت زدایی و ... بسیار ارزشمند و اثر گذار توصیف کرد و گفت : نظر به اهمیتی که این نهاد مقدس در مقاطع مختلف در نظام جمهوری اسلامی ایران داشته و دارد؛ وظیفه ما حکم می کند که تفکر بسیجی را در جامعه نهادینه کنیم. چون همین تفکر با ارزش است که بسیج را جاودانه کرده است و با پیروی از این الگو و بومی سازی این فرهنگ در مدیریت شعب استان همدان، قادر خواهیم بود موفقیتهای پیشین را تکرار نماییم.

شایان ذکر است که مدیر شعب استان و جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت امام حسین (ع)، با حضور در نمایشگاه دستاوردهای بسیج که در سالن همایشهای تالار قرآن همدان برپا شده بود ضمن ادای احترام به شهدای کارمند استان همدان از دستاورهای علمی،نظامی، فرهنگی ،اقتصادی و .... بسیجیان بازدید کردند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000