مدیر شعب استان همدان اعلام کرد:

آغاز بهره برداری از فاز سه صندوق امانات شعبه ممتاز مرکزی استان همدان

طی مراسمی با حضور مدیر شعب استان همدان، فاز سه صندوق امانات شعبه مرکزی استان همدان افتتاح شد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، رسول مالمیر مدیر شعب استان همدان در سخنانی ضمن قدردانی از حمایت های ادارات ذی ربط در تجهیز و نصب صندوق امانات شعبه ممتاز مرکزی همدان ابراز داشت: با توجه به عملکرد مطلوب صندوق امانات شعبه ممتاز مرکزی همدان مقرر شد تا افزایش تعداد صندوق امانات در دستور کار قرار گیرد. بنابراین با پیگیری هایی که از مرکز انجام شد اعتبار لازم برای این امر اختصاص یافت که در اسرع وقت این موضوع عملیاتی شد و اکنون شاهد بهره برداری از فاز سه صندوق امانات هستیم .

جواد مهرسر رییس شعبه ممتاز مرکزی همدان نیز ضمن قدردانی از حمایت های بی شائبه مدیر و مسوولان استان از اجرای این پروژه گفت : پیش از این صندوق امانات شعبه مرکزی دارای 1232 صندوق در سه سایز بود که اکثریت صندوق ها در اجاره مشتریان بود و در فاز سوم توسعه 504 صندوق دیگر که اغلب صندوق کوچک هستند به مجموعه اضافه شد و در حال حاضر صندوق امانات شعبه ممتاز مرکزی در مجموع دارای 1736 صندوق می باشد که 1253 عدد آن در اجاره مشتریان است.

وی در ادامه از روسای سایر شعب خواست تا مشتریان خاص خود را جهت اجاره صندوق امانات با معرفی نامه به شعبه مرکزی هدایت نمایند تا در آینده نزدیک شاهد اجاره 100 درصدی صندوق های جدید نیز باشیم .

مدیر شعب استان همدان در پایان بر استفاده بهینه از این خدمت کم نظیر بانک مسکن در استان به منظور جذب مشتریان تاکید کرد و از رییس شعبه مرکزی خواست مشتریان خاص بانک مسکن را در اولویت تخصیص صندوق ها قرار دهد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000