بسیج لشکر مخلص خداست

مدیر شعب استان زنجان بیان کرد : بسیج برخواسته از متن جامعه و از مردم و با مردم بوده و خواهد بود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیر شعب استان زنجان در حضور سردار کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان از یادگاران دفاع مقدس و کارکنان بانک به عنوان مدعوین همایش بصیرتی و روشنگری چهل سالگی بسیج نام برد.

سلمان داشاد با تبریک و تهنیت هفته بسیج و با استفاده از جمله معروف حضرت امام (ره) که فرموده "بسیج لشکر مخلص خداست" بیان کرد : بسیج برخواسته از متن جامعه و از مردم و با مردم بوده و خواهد بود. در مدت این چهل سال هر جا به بسیج نیاز شده حاضر و در راستای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است، چه در زمان جنگ تحمیلی و چه در دوران سازندگی در قالب و گروهای جهادی و یا حتی فتنه هایی که در جامعه از سوی استکبار و عیادی آن بوده است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده "بسیج در واقع مظهر عشق و ایمان و آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل، برای سربلند کردن کشور و ملت است" افزود : ساده زیستی، صفا و صمیمیت، ایثار و گذشت، بهره گیری در حد نیاز و بیشترین بازدهی و ایمان قوی و شعور بسیار، خصوصیاتی هستند که بسیجیان از آنها برخوردارند. همین ویژگی ها بود که توانست بسیج را به نیروی پر توان برای حراست و نگهبانی از اسلام و ارزش ها و هنجارها تبدیل کند. بسیج در دوران جنگ و سازندگی توانست نقش مؤثر و ارزنده ای داشته باشد. در دوران سازندگی، مردان رزم و پیکار، یعنی بسیجیان در لباس مهندسان و پزشکان و مدیران، مُدرسان دانشگاه و حوزه و کارگران کارخانه های مختلف، به سازندگی ایران عزیز که بدان عشق می ورزیدند، مشغول شدند.

مدیر شعب استان با تشریح عملکرد پایگاه گفت : پایگاه مقاومت شهدای گمنام استان زنجان دارای 160 نفر عضو که 50 نفر از اعضاء آن فعال و در راستای اهداف تعیین شده به امور مربوطه اهتمام لازم دارند و از جمله فعالیت های انجام شده آن برگزاری اردوی های تفریحی، سیاحتی، مذهبی، فرهنگی و راهیان نور است. از دیگر افتخارات آن کسب موفق ترین پایگاه بسیج کارمندی سپاه استان در سالهای 94 و 96 درجشنواره مالک اشتر می باشد.

وی با اشاره به اینکه این مدیریت در طول ایام سال و روزهای پنج شنبه هر هفته، دعای پرفیض زیارت عاشورا در قالب هیات منتظران حضرت مهدی موعود (عج) را با حضور حداکثری کارکنان برگزار می نماید تصریح کرد : تمامی کارکنان بانک مسکن بسیجی و از متن مردم بوده و در خدمت اقشار جامعه هستند و نظر به اینکه بانک مسکن یکی از بانکهای مردمی کشور و در خدمت آحاد مردم به خصوص اقشار مختلف جامعه می باشند رسالت خود را به اثبات رسانده است.

سلمان داشاد با ارایه گزارش عملکرد بانک اضافه کرد : اعطای تسهیلات در قالب طرح مسکن مهر برای طبقات کم درآمد، یکی از افتخارات مجموعه کارکنان بانک مسکن می باشد و بر همین اساس مفتخریم که بسیجی وار این طرح و طرح های مشابه را به جهت خانه دار کردن این اقشار به سرانجام رسانده ایم و اکنون نیز با طرحهای مختلف از جمله طرح بافت فرسوده و در آینده نزدیک طرح اقدام ملی، خود را برای این موضوع مهم مهیا کرده ایم.

سردار کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی زنجان با ابراز خرسندی و تجلیل از برگزاری همایش بصیرتی و روشنگری چهل سالگی بسیج گفت : بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه و مخاصمه با بیدادگران است و نام طوفانی آن، حجم پوشالی سکوت و سازش را به فریادی عصیانگر علیه زورمداران تاریخ مبدل کرد.

وی در ادامه با بازگویی از خاطرات هشت سال دفاع مقدس، توفیق روز افزون در ظل سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری از خداوند متعال برای همه خواستار شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000