بازدید از مدرسه شهدای بانک مسکن خراسان جنوبی

مدیر شعب خراسان جنوبی طی بازدید از مدرسه شهدای بانک مسکن حاجی آباد، ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به ضرورت توجه به نیروی انسانی آموزش دیده در رشد و شکوفایی کشور، نقطه شروع علم و دانش و مهارت آموزی را مدارس ابتدایی دانست .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بوستان افروز اظهار داشت : بانک مسکن با توجه به رسالت اجتماعی خود، نگرشی متفاوت به جامعه و مردم داشته ، تلاش دارد تا در موقعیت های مختلف سازندگی و عرصه تلاش، حضور فعالی داشته باشد و همواره بخشی از منابع خود را به دور از نگاه انتفاعی صرف امور فرهنگی و عام المنفعه نماید .

وی ادامه داد : نعمت‌های خدا بر دو نوع ظاهری و باطنی است و ساخت مدرسه وجه ظاهری کار خیرین و مدرسه سازان است که قابل‌مشاهده است اما وجه باطنی تأثیر تربیتی است که این کار بر جامعه اثر می گذارد . بوستان افروز در خصوص توجه همیشگی بانک به مسوولیت اجتماعی خود خاطر نشان کرد : بانک مسکن همواره نگاه خاصی به حوزه تعلیم و فرهنگ داشته ، سعی کرده تمام توان خود را در زمینه مدرسه سازی در مناطق محروم بکار گیرد و به صورت مداوم حمایت و پشتیبانی از مدارس ساخته شده را با اهداء بسته های تبلیغاتی و لوازم تحریر در بازگشایی مدارس دانش آموزان با هدف تشویق آینده سازان این مرز و بوم مد نظر داشته باشد. شایان ذکر است ساخت مدرسه شــهدای بانک مســکن حاجی آباد زیرکوه در آبان ماه سال 1392 در مساحت 1200 مترمربع و زیربنای 747 متــر مربع از محل اعتبارات بانک مسکن و با مشارکت اداره کل نوسازی و مدارس خراســان جنوبی با اعتباری بالغ بــر 6.700 میلیون ریال احــداث و در ایام دهه فجر ســال 1393 افتتاح و به بهره برداری رسید .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000