تقدیر دبیر کارگروه حقوق شهروندی استانداری خوزستان از مدیریت شعب بانک مسکن

دبیر کارگروه حقوق شهروندی استانداری با حضور در مدیریت شعب استان خوزستان از عملکرد این مدیریت در حوزه تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی تقدیر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، حجت الاسلام و المسلمین نیک نژاد با حضور در مدیریت خوزستان و دیدار با برخی دوایر، در نشستی با مدیر شعب استان از عملکرد مطلوب مدیریت استان در حوزه حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع قدردانی کرد.

وی خطاب به مدیر شعب استان عنوان کرد: خوشخبتانه در بازدیدهایی که به صورت نامحسوس از برخی شعب و ساختمان مدیریت استان داشتم، مشاهده کردم اصول تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی با شیوه ای قابل ستایش رعایت می شود که از این بابت از مدیریت خوزستان قدردانی می کنم.

دبیر کارگروه حقوق شهروندی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه این مدیریت در سال قبل نیز در حوزه تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی جزو دستگاه های برتر استان بود و مورد تقدیر قرار گرفت، افزود: در بازرسی های نامحسوسی که از سوی بازرسان و شخص من از شعب مختلف این بانک در استان صورت گرفته است، خوشبختانه کارکنان بانک مسکن با رفتاری مطلوب با مشتریان برخورد می کردند و تمایز قابل توجهی در این زمینه از سوی آنان در مقایسه با سایر دستگاه ها مشاهده شد ضمن اینکه تسلط آنان بر دانش شغلی و بانکی هم برای ما تحسین برانگیز بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین نیک نژاد تاکید کرد: این امر در گزارش های استانداری خوزستان در خصوص عملکرد دستگاه های مختلف به خوبی خود را نشان خواهد داد؛ ضمن اینکه این مدیریت در سایر شاخص های حقوق شهروندی که به صورت گزارش به ما ارایه و از سوی ما راستی آزمایی شده نیز عملکرد مطلوبی داشته است.

مدیر شعب استان خوزستان نیز در این نشست با تقدیر از نگاه مثبت دبیر کارگروه حقوق شهروندی استانداری خوزستان به عملکرد مدیریت خوزستان عنوان کرد: کارکنان بانک مسکن احترام به مشتری و رعایت حقوق شهروندی را مقدم بر هر موضوعی می دانند چرا که این موارد در دین مبین اسلام نیز مورد تاکید جدی قرار گرفته است.

علی اصغر نادری مدیر شعب استان خوزستان با تاکید بر اینکه رضایتمندی مشتریان و رعایت حقوق شهروندی در این مدیریت، ناشی از منش و رفتار خوب کارکنان است، عنوان کرد: سازمان نیز بر رعایت حقوق مشتریان و تکریم ارباب رجوع تاکید ویژه ای دارد و در این زمینه دوره های آموزشی فراوانی برای کارکنان برگزارشده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000