در گفتگو با مدیر شعب استان تشریح شد:

طرح های وی‍ژه بانک مسکن برای خانه دار شدن

حسن خطیب زاده مدیر شعب استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار روزنامه خراسان، وی‍‍ژگی های صندوق پس اندازمسکن جوانان، طرح سپرده ۲و۱، افزایش قدمت ساختمان های مشمول تسهیلات و طرح میثاق را تشریح کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیر شعب استان خراسان رضوی در گفتگو با روزنامه خراسان ضمن بیان ویژگی های صندوق پس انداز مسکن جوانان گفت : بانک مسکن با افتتاح این حساب برای جوانان، سعی میکند فرهنگ پس انداز در این قشر ترویج یابد ضمن اینکه با آموزش مهارت های زندگی و نکات اقتصادی بیشتر آشنا شوند.وی با اشاره به اینکه استقبال جوانان از افتتاح چنین حسابی بسیار چشمگیر بوده است به بیان ویژگی های آن پرداخت.

خطیب زاده ادامه داد : یکی از طرح های جدید و ویژه بانک مسکن طرح 2 و 1 می باشد که این طرح در راستای تسهیل در شرایط کسب و کار و ایجاد رونق در اقتصاد است که بانک اقدام به پرداخت تسهیلات فوری و با نرخ سود یک درصد نموده است.

مدیر شعب استان درخصوص طرح های سپرده گذاری با بازدهی مناسب اظهار داشت : سپرده ممتاز ، صندوق سرمایه گذاری ره آورد آباد و همچنین صندوق مشترک بانک مسکن از جمله سپرده ها با بازدهی مناسب می باشد .

خطیب زاده با اشاره به اهمیت وصول مطالبات اظهار داشت : به منظور مساعدت به تسهیلات گیرندگانی که دارای قسط معوق می باشند ، طرح ویژه کاهش مطالبات غیر جاری با عنوان طرح میثاق در بانک مسکن در حال اجرا می باشد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000