نقش پررنگ بانک مسکن در طرح اقدام ملی

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی نقش بانک مسکن را در طرح اقدام ملی بسیار پررنگ دانست.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن هیبنا، در جلسه ای که به منظور بررسی تعاملات و توسعه همکاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان در محل هتل سلام مشهد برگزار شد حسن خطیب زاده مدیر شعب استان، حمیدرضا همت آبادی معاون مالی و فناوری اطلاعات مدیریت و محمدحسین شرکاء رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی حضور داشتند.

مدیر شعب استان در این دیدار ضمن تقدیر از تعامل سازمان نظام مهندسی عنوان داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان مشتری هدف این بانک بوده و تامین خواسته های این سازمان از اولویت های ما می باشد.

خطیب زاده ادامه داد: تعامل بانک مسکن با سازمان نظام مهندسی ریشه ای درینه دارد که با آغاز طرح ارجاع کار در سال 1393 توسعه یافته است. وی گفت در جهت رفاه و تکریم هرچه بیشتر اعضاء این سازمان علاوه بر تخصیص باجه VIPدر شعبه بلوار خیام مشهد، مراتب به تمام شعب استان نیز اعلام شده است.

در ادامه جلسه حمیدرضا همت آبادی معاون مالی و فناوری اطلاعات مدیریت اظهار داشت : بانک مسکن آمادگی کامل در جهت توسعه هرچه بیشتر تعاملات با این سازمان و اعضاء آن را دارد و در این راستا اقداماتی نظیر راه اندازی درگاه پرداخت الکترونیک با امکان واریز شناسه دار و همچنین امکان واریز فیش های صادره این سازمان از تمامی درگاه های بانک مسکن صورت پذیرفته است.

در بخش دیگری از این دیدار محمدحسین شرکاء رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان ضمن تقدیر از فعالیت ها و تعاملات بانک مسکن، این بانک را بانکی قدرتمند و مشتری مدار دانست و گفت : با عنایت به فعالیت تخصصی مشترک در حوزه ساختمان، بانک مسکن به عنوان اولین انتخاب ما می باشد. وی گفت بانک مسکن با رزومه بسیار درخشان خود در تامین مالی طرح مسکن مهر و همچنین سایر طرح ها، نقش خود را در فعال سازی و توسعه حوزه مسکن و ساختمان نشان داده است و تحلیل ها و اقدامات این بانک در طرح اقدام ملی نیز بسیار موثر می باشد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000