افزایش همکاری با شرکت برق خراسان رضوی

معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع برق مشهد خواستار افزایش تعامل با بانک مسکن شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در جلسه ای که به منظور افزایش همکاری ها با شرکت توزیع برق مشهد و در محل مدیریت شعب استان برگزار شد، حسن خطیب زاده مدیر شعب استان ضمن تقدیر از تعامل مثبت شرکت توزیع برق در معرفی پیمانکاران و کارکنان به بانک مسکن خواستار افزایش همکاری بیشتر شد.

خطیب زاده در این دیدار که حمیدرضا همت آبادی معاون مالی و فناوری اطلاعات استان، فریبرز کریمیان رییس دایره سیستم ها، محمدطاهرقائینی رییس شعبه بلوار خیام مشهد، حسین حجازی معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع برق و چندتن از مسوولان این شرکت نیز حضور داشتند شرکت توزیع برق را سازمانی خدمت رسان و مؤثر دانست و گفت: تعامل با این شرکت علاوه بر اثرات مالی و اقتصادی به جهت تامین نیاز مردم، منشا خیر و برکت است. مدیر شعب استان آمادگی بانک مسکن را در جهت خانه دار کردن کارکنان و همچنین افتتاح حساب و صدور ضمانتنامه برای پیمانکاران این شرکت اعلام کرد.

در ادامه حجازی معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع برق ضمن تقدیر از اقدامات بانک مسکن خواستار افزایش همکاری ها شد. وی پیشنهاداتی از جمله ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی جهت دریافت وجوه مربوط به فروش اشتراک و امکان پرداخت تسهیلات به متقاضیان خرید اقساطی اشتراک را مطرح نمود.

در بخش دیگری از این جلسه حمیدرضا همت آبادی معاون مالی و فناری اطلاعات استان با اشاره به امکانات بانک مسکن در بخش بانکداری الکترونیک اظهار کرد : با پیگیری درخواست های شرکت توزیع برق تلاش خود را در جهت توسعه تعامل انجام خواهیم داد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000