اهدای جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز به برندگان در استان البرز

مراسم اهدای جوایز ۳ نفر از برندگان حساب های قرض الحسنه پس انداز با حضور معاون مالی و فناوری و رییس حوزه حراست استان البرز برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، معاون مالی و فناوری مدیریت البرز در جمع برندگان حساب های قرض الحسنه پس انداز سال 97 با اشاره به اجر معنوی و اخروی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان، از آن به عنوان یکی از آموزه های مورد تاکید در قرآن و احادیث ائمه اطهار یاد کرد.

وی، ضمن تبریک به برندگان این دوره ازحساب های قرض الحسنه پس انداز، آنان را جزو وفادارترین مشتریان بانک و خیرّین برشمرد و تداوم ارتباط و تشویق دیگران به افتتاح حساب قرض الحسنه در بانک مسکن را خواستار شد.

در این مراسم، جوایز برنده کمک هزینه خرید واحد مسکونی به ارزش یک میلیارد ریال به نام سید موسی حسینی و برنده جایز کمک هزینه خرید خودرو به ارزش 400 میلیون ریال به نام خانم طیبه ورزقانی و برنده کمک هزینه خرید لوازم خانگی به ارزش 200 میلیون ریال به نام محمد علی مقدم به صورت نمادین همراه با لوح تقدیر اهداء شد.

آقای سید موسی حسینی برنده جایزه 1 میلیاردریالی،طی سخنانی کوتاه از حسن توجه مسوولان و کارکنان بانک مسکن به مشتریان تشکر و قدردانی کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000