تازه ترین گزارش ثبت نام طرح اقدام ملی در فاز چهارم

۴۰ شهر در پنج استان فاز ۴ طرح اقدام ملی تکمیل ظرفیت شد

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۸/۰۹/۲۰
دفتر اقتصاد مسکن در تازه‌ترین گزارش خود از روند ثبت‌نام طرح اقدام ملی در فاز چهارم که شامل ۷۲ شهر در پنج استانِ است از تکمیل ظرفیت ۴۰ شهر خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، تازه ترین آمارهای دفتر اقتصاد مسکن از روند ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در فاز چهارم آن حاکی از تکمیل ظرفیت ۴۰ شهر استان های ایرانشهر(جنوب سیستان)، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، ایلام و سمنان دارد.

بنا بر این گزارش، ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن که از امروز ۱۹ آذرماه در استان های فاز چهارم آغاز شده است در ۴۰ شهر این پنج استان تکمیل ظرفیت شده است.

ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان سمنان شهرهای دامغان، سرخه، سمنان، شاهرود، شهمیرزاد، مجن، مهدی شهر، در استان ایلام شهرهای آبدانان، آرکواز، ایلام، ایوان، دره شهر، دهلران، سرابله، لومار، در استان آذربایجان غربی شهرهای ارومیه، اشنویه، شاهین دژ، نقده، در استان خراسان رضوی شهرهای بردسکن، بیدخت، تایباد، رشتخوار، سبزوار، شهر جدید سبزوار، شهر جدید گلبهار، شهر جدید بینالود، قدمگاه، قاسم آباد، کاشمر، همت آباد و گناباد به اتمام رسیده است.

همچنین در استان ایرانشهر (جنوب سیستان) شهرهای ایرانشهر، چابهار، راسک، سرباز، فنوج، کنارک، محمدان و نیک شهر تکمیل ظرفیت شده اند.

گفتنی است طرح اقدام ملی مسکن در فاز چهارم برای ۷۲ شهر پیش بینی ثبت نام داشته که هم اکنون ۴۰ شهر آن به اتمام رسیده و برای ۳۲ شهر ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز جمعه ادامه خواهد یافت.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000