تقدیر از خدمات ارزنده بانک مسکن توسط کمیته امداد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با حضور در دفتر مدیر شعب استان سمنان از خدمات ارزنده بانک مسکن بویژه در بخش تسهیلات خوداشتغالی تقدیر و تشکر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، محسن بابایی مدیر شعب استان سمنان، در این دیدار با اشاره به اهداف مشترک بانک مسکن و کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص ارایه خدمت به محرومین و اقشار کم درآمد جامعه بیان کرد سعی و تلاش همه کارکنان بانک مسکن در کسب رضایت حداکثری مشتریان بویژه مددجویان کمیته امداد می باشد.

مدیر شعب بانک مسکن عنوان کرد جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) نیازمندان می باشند، به طوری که در گذراندن عادی زندگی خود با مشکلات زیادی مواجه بوده، بنابراین باید در بحث اشتغال زایی آنها تلاش کرد تا در نهایت بتوانند خود کفا شده و روی پای خود بایستند.

بابایی ضمن ارایه گزارشی از عملکرد بانک مسکن در بخش پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان معرفی شده توسط کمیته امداد، بیان کرد این بانک با دید مثبتی که به موضوع حمایت از مددجویان کمیته امداد داشته در سال جاری 21 فقره تسهیلات خوداشتغالی به مبلغ 9 میلیارد ریال به مددجویان معرفی شده پرداخت کرده و آمادگی خود را جهت پرداخت تسهیلات اشتغال تا جذب صد درصدی اعتبارات اشتغال اعلام می نماید.

در ادامه جلسه، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان اظهار داشت تمرکز تمامی فعالیتهای این اداره بر محور امدادرسانی و حمایت از افراد و خانواده های نیازمند با تاکید بر حفظ کیان خانواده و کرامت و عزت نفس آنان می باشد که در این خصوص به شناسایی نیازمندان و کوشش در جهت رفع فقر آنان می پردازد.

محسن مسعودیان راد ضمن تقدیر و تشکر از همراهی بانک مسکن در این عمل خداپسندانه بیان کرد کمیته امداد امام خمینی (ره) پس از پرداخت تسهیلات از طرح های خوداشتغالی ایجاد شده بازدید و نظارت لازم را انجام می دهد و همکاری خود را در خصوص وصول مطالبات معوق تسهیلات معرفی شدگان کمیته امداد اعلام کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000