استاندار مرکزی در دیدار با مدیر استان:

بانک مسکن مأموریت‌های خود را بخوبی انجام داده است

تقریباً در تمامی استان‌های کشور از شروع تا پایان طرح مسکن مهر، از جمله سازمان‌هایی که مأموریت محوله خود را به نحو احسن و بدون اشتباه و خطا به انجام رسانده، بانک مسکن است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، این مطلب را سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی در دیدار با احمدعلی جعفری مدیر استان عنوان کرد و افزود: در مسکن مهر ، بانک مسکن و کارکنانش ثابت کردند که قابلیت انجام کار مضاعف و خدمات صادقانه را دارند.

استاندار مرکزی با تقدیر از خدمات بانک مسکن و زحمات کارکنان این بانک در تحقق مأموریت‌های دولت و اجرای طرح‌ها، این بانک را یاریگر دولت و مردم در طرح اقدام ملی دانست.

آقازاده گفت: در استان مرکزی هم که در شمار استان‌های پیشرو کشور در این طرح بود، عملکرد بانک مسکن در کنار چند دستگاه خدمات‌رسان قابل تحسین و تقدیر بوده است.

استاندار مرکزی اظهار داشت: بنا داریم در بهمن‌ماه امسال در کنار همه دستگاه‌های پرتلاش در مسکن مهر و در کنار مردم عزیز استان که پاس این طرح، صاحب‌خانه و سرپناه شدند، جشن پایان مسکن مهر را برگزار کنیم و هم‌زمان جشن شروع طرحی دیگر، این بار با نام طرح اقدام ملی را برای سازندگی و رفع مشکل مسکن هم‌وطنان برپا کنیم.

وی تصریح کرد: یقیناً طرح اقدام ملی، فرصت دوباره‌ای برای حضور و خدمت دستگاه‌های خدمات‌رسانی چون بانک مسکن به دولت و مردم خواهد بود.

آقازاده درخصوص موقعیت زمین و تعداد واحدهای قابل احداث از سوی دولت در شهرهای استان مرکزی خاطرنشان کرد: با همت ملی و عزم دوباره دولت در کنار اعتماد و مشارکت مردم، شرایط مناسبی برای همدلی و هم‌افزایی و رونق تولید در استان مرکزی رقم خواهد خورد.

در این نشست، همچنین احمدعلی جعفری مدیر شعب استان مرکزی، از عملکرد این استان در امور اجرایی قدردانی کرد.

وی با تبریک به سیدعلی آقازاده برای فراهم آوردن شرایطی امن و آرام در استان به دنبال نامیده شدن استان مرکزی در ردیف استان‌های امن کشور در جریان اغتشاشات و نابسامانی‌های اخیر، متقابلاً از مدیریت عالی وی در رأس هرم دستگاه‌های دولتی استان و نیز از زحمات کارکنان استانداری و دیگر عوامل پرتلاش نظامی، انتظامی و بسیج استان، تشکر و قدردانی کرد.

مدیر استان با ارایه آماری از عملکرد بانک مسکن در بخش تجهیز سپرده و تخصیص تسهیلات و نیز در وصول مطالبات گفت: عملکرد بانک مسکن در اکثر بخش‌ها مطلوب و قابل دفاع است و بانک بالاترین میزان پرداخت تسهیلات را در بین بانک‌های استان دارد.

جعفری ابراز امیدواری کرد با مشارکت مردم فهیم استان در تجهیز منابع بانک و نیز واریز بدهی‌های تسهیلات خود به بانک، موازنه سپرده و تسهیلات در بانک مسکن برقرار شده و بانک پرتوان‌تر از گذشته در تأمین مالی مسکن مردم ظاهر شود.

وی با تمجید از طرح اقدام ملی و اجرایی شدن این طرح در کشور، از آن به‌عنوان طرح مکمل مسکن مهر در رفع مشکل مسکن اقشار کم‌درآمد و رونق‌بخشی به بخش مسکن یاد کرد و با استقبال از این طرح، بر آمادگی شعب و کارکنان بانک در استان و مشارکت در تحقق اهداف دولت در طرح اقدام ملی تأکید کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000