پرداخت ۵هزار و ۶۸۸فقره تسهیلات مسکن و ساختمان در استان ایلام

حسین عاطف ضمیر مدیر شعب استان ایلام عملکرد بانک مسکن استان ایلام در پرداخت تسهیلات و خدمت رسانی به مردم استان را مطلوب ارزیابی کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، حسین عاطف ضمیر مدیر شعب استان ایلام، با بیان اینکه بانک مسکن در حوادث غیر مترقبه و پرداخت خسارت به هموطنان آسیب دیده از این حوادث همیشه پیشقدم بوده اظهار داشت: پس از وقوع سیل در استان ایلام در سال 98 و با تصویب هیات مدیره بانک مسکن، روند پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان این حوادث در استان ایلام آغاز شد و طی آن به 1 هزار 927 نفر معرفی شده به بانک مسکن، مبلغ 242میلیارد و 350میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: هم چنین این مدیریت طی سال های 96و 97 نیز در راستای مسوولیت های اجتماعی و ایفای تعهدات به مردم خوب استان مبلغ 266میلیارد و 350میلیون ریال تسهیلات به خسارت دیدگان از حوادث سیل و زلزله به تعداد 4هزار و 795نفر پرداخت کرده است.

وی افزود: در مجموع میزان تسهیلات پرداختی حوادث طبیعی 3سال اخیر توسط مدیریت استان ایلام 508میلیارد و 700میلیون ریال به تعداد 6هزار و722فقره می باشد که نشان از حس مسوولیت پذیری و انجام خدمت رسانی دولت و بانک مسکن به عنوان بازوی توانمند دولت در بخش مسکن به مردم شریف استان ایلام دارد.

عاطف ضمیر در بخش دوم سخنان خود به تسهیلات پرداختی بانک مسکن استان ایلام در بخش های مختلف اشاره و بیان کرد : طی سال جاری 5هزار و 688فقره تسهیلات به مبلغ 1751میلیاردریال در بخش های مختلف مسکن و ساختمان در قالب تسهیلات ساخت، خرید و تعمیرات پرداخت کرده ایم که از این میزان 236فقره تسهیلات ساخت 1006فقره تسهیلات فروش اقساطی ناشی از سهم الشرکه و2465فقره تسهیلات جعاله و1981فقره در سایر بخش ها نظیر صنعت ، خدمات، بازرگانی، قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت کرده ایم.

مدیر شعب استان ایلام از رشد 204درصدی میزان تسهیلات پرداختی نسبت به مدت مشابه در سال 97 خبر داد.

وی با بیان اینکه بیشترین حجم تسهیلات پرداختی در بخش مسکن کشور مربوط به بانک مسکن می باشد تاکید کرد: بانک مسکن همواره در طرح ها و اقدامات ملی پیشقدم بودکه نمونه آن را می توان اجرای طرح بزرگ مسکن مهر و مشارکت در پرداخت تسهیلات حوادث طبیعی دانست .

مدیر شعب استان همچنین به طرح های مختلف بانک نظیرتسهیلات آنی با نرخ یک درصد جهت کمک به اقشار مختلف مردم اشاره و افزود: در این طرح متقاضیان می توانند تا 85درصد مبلغ سپرده گذاری خود در سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت ویژه بانک مسکن تا سقف 2میلیارد ریال تسهیلات دریافت نمایند .

عاطف ضمیر در پایان رفع مشکلات مردم و ایجاد سرپناه برای مردم را باعث خشنودی و خرسندی خالق و مخلوق دانست و از اجرای طرح های متنوع جهت حمایت از اقشار مختلف نظیر طرح بخشودگی 100درصد جرایم ، طرح تسهیلات دو ویک و طرح رها 2 خبر داد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000