مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت ناواکو برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات ناواکو، با حضور مدیر عامل بانک و اعضای هیات مدیره بانک مسکن و هیات مدیره شرکت فناوری اطلاعات برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در این مراسم ابوالقاسم رحیمی انارکی با توجه به این که در دنیای امروز، بهره گیری از خدمات دیجیتالی در بانک ها با سرعت قابل توجهی در پیش است، تاکید کرد: شرکت فناوری اطلاعات ناواکو، یکی از مهمترین و راهبردی ترین شرکت های زیر مجموعه بانک مسکن به حساب می آید و نقش قابل توجهی در توسعه ابزارهای مورد نیاز بانک داشته است. او افزود: در سال های گذشته، این شرکت با توجه به چالش هایی که در بحث فناوری اطلاعات داشته توانسته به عنوان یک بازوی توانا بانک مسکن را در تامین نیازهای خود در این حوزه، یاری رساند و از این پس نیز انتظار بر این است که با شناسایی چالش های پیش رو و برنامه ریزی مدون، برنامه های توسعه ای را در حوزه های مختلف با توجه به اهداف بانک مسکن تا سال 1400 را به پیش ببرد.

رحیمی انارکی گفت: موضوعاتی نظیر بانکداری متمرکز الکترونیکی (core banking)، افزایش بهره وری در حوزه های مالی، استفاده منابع جدید مالی در امور توسعه ای، توجه به شایسته سالاری و بهره گیری از کارکنان متخصص و همکاری با بخش فناوری اطلاعات بانک مسکن از اولویت های شرکت ناواکو محسوب می شود. مدیرعامل بانک مسکن، از زحمات حمید بنائیان در سال های گذشته تشکر و برای ضیا ظریفی در سمت جدید، به عنوان مدیر عامل شرکت ناواکو آرزوی توفیق کرد.

در این مراسم حمید بنائیان، مدیر عامل سابق شرکت ناواکو با تاکید بر این موضوع که طی سه سال اخیر، رویدادهای مثبتی در این شرکت به وقوع پیوسته، تاکید کرد: یکی از مهمترین رخدادهای اخیر، بحث افزایش سرمایه شرکت ناواکو است، که می تواند باعث توسعه و پیشرفت این شرکت در سال های آتی شود. وی با تاکید بر این که شرکت ناواکو در سال های قبل سال های آغازین خود را سپری می کرد، گفت: اکنون با توجه به تجربه کسب شده در سال های گذشته، این شرکت به سال های بلوغ خود رسیده است و نیاز است با حمایت و مساعدت های بانک مسکن، این مسیر پیشرفت در حوزه های مختلف تداوم یابد. بنائیان ضمن تشکر از حمایت های صورت گرفته از سوی مدیر عامل و هیات مدیره بانک مسکن در سال های قبل، برای آقای ضیا ظریفی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

همچنین ضیا ظریفی، مدیر عامل جدید شرکت ناواکو با تاکید بر این موضوع که در گام نخست، گزارشی از چالش ها و چشم انداز این شرکت ارایه خواهد داد، گفت: در روزهای گذشته، هماهنگی و ارتباطات گسترده ای با مجموعه بانک مسکن، شروع شده و این هماهنگی ها باعث شده که شناخت مناسبی از نیازهای این بانک کسب کنم. او با تاکید بر این که در دوره جدید یک نگاه حرفه ای در مجموعه ناواکو حکمفرما خواهد بود، از زحمات همکاران قبلی این شرکت قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با همکاری مدیران بانک مسکن و همیاری کارکنان شرکت ناواکو، آینده پربار و درخشانی را برای این مجموعه به ارمغان آورد.

ضیا ظریفی 60080012/18/2019 12:12:34 PMhttps://www.hibna.ir/media/Image/2019/12/201912103953601676_Thum.jpg
ضیا ظریفی
56375012/18/2019 12:12:20 PMhttps://www.hibna.ir/media/Image/2019/12/201912106436072437_Thum.jpg



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000