مشارکت بانک مسکن در ساخت پروژهای مسکونی کارکنان دادگستری کل استان یزد

مدیر امور مالی دادگستری کل استان یزد بانک مسکن را امانت دار و متعهد در برابر تعهدات خود دانست.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیر امورمالی دادگستری کل استان یزد ضمن تشکر از خدمات صادقانه بانک مسکن، این بانک را امانت دار و متعهد در برابر تعهدات خود دانست و از اینکه بانک مسکن توانسته است به عنوان تنها بانک تخصصی در بخش مسکن با نگاه منفعت اجتماعی در برآوردن نیاز اقشار کم و میان درآمد جامعه به مسکن نقش آفرینی نماید اظهار خرسندی کرد.

حسن دهستانی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه سپرده گذاری در بانک مسکن موجب منفعت اجتماعی از طریق پرداخت تسهیلات در بخش مسکن و کمک به خانه دار شدن اقشار متوسط جامعه می شود، سپرده گذاران در این بانک علاوه بر منفعت مادی دارای پاداش و اجر اخروی نیز می باشند.

وی ابراز امیدواری کرد: تعامل دستگاه قضاوت استان با بانک مسکن می تواند منجر به ارایه خدمات و تسهیلات به مجموعه حوزه قضایی و اداری دادگستری کل استان شود.

معاون مالی، پشتیانی و عمران دادگستری استان ضمن ابراز خرسندی از مشارکت بانک مسکن در پروژه 116 واحدی شرکت تعاونی مسکن کارکنان آن سازمان گفت: مشارکت انجام شده توسط بانک مسکن در پروژه مذکور بیش از 40 میلیارد ریال بوده است و نقش موثری در خانه‌دار شدن کارکنان سازمان داشته است.

مجید دهقان ضمن تشکر از همکاری انجام شده بانک مسکن در مشارکت پروژه 116 واحدی، اظهار داشت: پروژه 72 واحدی جدید نیز توسط شرکت تعاونی مسکن کارکنان در حال احداث می باشد که در ساخت این پروژه نیز از تسهیلات بانک مسکن استفاده خواهد شد.

رییس دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت با معرفی انواع تسهیلات و سپرده های قابل ارایه به دادگستری و کارکنان آن افزود: عمده فعالیت بانک مسکن در راستای اعطای تسهیلات و خدمات بخش مسکن و موضوعات مرتبط با نظام تامین مالی مسکن و ساختمان بوده و انواع خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان حقیقی و حقوقی از جمله سپرده پذیری، پرداخت تسهیلات، صدور ضمانتنامه، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، مشاغل، خوداشتغالی، و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و ... نیز توسط بانک مسکن ارایه می شود.

قاسم پور در ادامه گفت: بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی و توسعه ای دولتی در بخش مسکن، سپرده های مشتریان را صرف اعطای تسهیلات جهت تامین مالی مسکن اقشار متوسط جامعه کرده که این امر موجب ایجاد رونق در بخش مسکن و ایجاد اشتغال در بخش های مرتبط با آن می شود. وی افزود: بانک مسکن در جهت تحقق شعار سال و در راستای ایجاد و تثبیت اشتغال از طریق توسعه و رونق بخش مسکن اقدامات موثری نظیر افزایش مدت بازپرداخت تسهیلات، افزایش قدمت ساختمان جهت دریافت تسهیلات مسکن، پرداخت تسهیلات از محل حسابهای صندوق پس انداز مسکن با نرخ های تک رقمی و کاهش نرخ سود در تسهیلات بافت فرسوده را انجام داده است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000