مزایای استفاده از حساب پس انداز مسکن جوانان برای دانش آموزان بجنوردی تشریح شد

حساب پس انداز مسکن جوانان حسابی با واریز مبالغ اندک بوده که هدف آن تامین مسکن جوانان در آینده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در جلسه ای که با هماهنگی مدارس سطح شهر بجنورد در محل سالن آمفی تئاتر مدیریت شعب خراسان شمالی برگزار شد، مزایای حساب پس انداز مسکن جوانان و همچنین نحوه استفاده از انواع مسکن کارت و خدمات بانکداری الکترونیک برای نوجوانان دانش آموز تشریح شد.

محمودیان رییس دایره ارتباطات و بازاریابی در ابتدای جلسه با تشریح شرایط افتتاح حساب و مزایای حساب پس انداز مسکن جوانان گفت: والدین همواره دغدغه آینده فرزندان را دارند و یکی از مهمترین مسائل پیش روی فرزندان در زندگی آینده تامین مسکن است. حساب پس انداز مسکن جوانان حسابی با واریز مبالغ خرد بوده که هدف آن تامین مسکن جوانان در آینده است.

وی افزود : حساب پس انداز مسکن جوانان در حال حاضر در مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت که شهر بجنورد را نیز شامل می شود دارای بیشترین سقف تسهیلات به مبلغ یک میلیارد و 840 میلیون ریال پس از 15 سال در بخش مسکن است.

محمودیان؛ نرخ پایین تسهیلات پرداختی از محل حساب جوانان، امکان بازپرداخت تسهیلات با بالاترین مدت زمان در سیستم بانکی، قابلیت انتقال مزایای حساب به بستگان نزدیک، امکان دریافت سود کوتاه مدت در صورت انصراف از دریافت تسهیلات را از دیگر مزایای حساب پس انداز مسکن جوانان عنوان کرد.

حسین ایزانلو معاون دایره سیستم ها با توضیح نحوه استفاده از مسکن کارت به دانش آموزان سعی کرد تا دانش آموزان را سوء استفاده های احتمالی سودجویان و کلاهبرداری از مسکن کارت های آنان هوشیار کند.

ایزانلو به موضوع خرید های اینترنتی و امکان برداشت های غیرحضوری از مسکن کارت مشتریان اشاره کرد و گفت : شماره کارت ، رمز دوم کارت ، CVV2 و تاریخ انقضا کارت از جمله اطلاعات محرمانه ای است که در برداشت های غیر حضوری و کلاهبرداری ها مورد استفاده قرار می گیرد. لذا نگهداری و محافظت از آن باعث جلوگیری از سو استفاده های احتمالی خواهد شد.

ایزانلو در ادامه به امکان اخذ رمز دوم پویا برای کارت های مسکن بعنوان یک راه بسیار موثر در جهت کاهش سوء استفاده های کلاهبرداران پرداخت و گفت: استفاده از رمز دوم یکبار مصرف تا حدبسیار زیادی امکان سوء استفاده و کلاهبرداری را کاهش می دهد زیرا این رمز فقط بصورت اختصاصی در اختیار صاحب مسکن کارت قرار می گیرد و 120 ثانیه اعتبار دارد.

معاون دایره سیستم ها در ادامه به توضیح درباره نحوه فعالسازی رمز دوم پویا برای حاضرین پرداخت و استفاده از آن را لازم دانست و دانش آموزان را به استفاده و تبلیغ استفاده از رمز دوم پویا در جهت صیانت از سرمایه مشتریان توصیه کرد.

در ادامه دانش آموزان با حضور در شعبه طالقانی بجنورد با نحوه کار با مسکن کارت، نحوه صدور کارت هدیه و سایر امکانات موجود در دستگاه های ATM، و کیوسک بانک های مسکن آشنا شدند. در پایان با اهدا بروشورهای تبلیغاتی بانکداری الکترونیک و حساب جوانان و هدایای تبلیغاتی دانش آموزان بدرقه شدند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000