رونق بخش مسکن از عوامل مهم برای برون رفتن از رکود اقتصادی است

طی برگزاری جلسه ای مدیر شعب استان فارس با هیات مدیره اتحادیه اصناف مشاورین املاک فارس دیدار کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این نشست علاوه بر تجزیه و تحلیل راهکارهای رونق صنعت ساختمان ، افزایش ارتباطات دوجانبه مورد بررسی قرار گرفت.

مجید امیری مدیر شعب استان فارس با مهم دانستن ارتباط بانک با مشاورین املاک تشریح کرد : مشاورین املاک حلقه اتصال بانک به مشتریان هستند و هرچه این ارتباط تنگاتنگ باشد منافع آن شامل همه می شود که نتیجه آن یک مبادله برد - برد محسوب می شود.

وی از برگزاری کلاس های آموزشی برای مشاورین املاک خبر داد و افزود: مشتریان می بایست از برخی از دستورالعمل های بانک مطلع شوند و از طرفی بنگاه ها نیز باید این دستورات را هنگام انعقاد قرارداد ها لحاظ نمایند تا از به وجود آمدن مشکلات در آینده جلوگیری نمایند.

مدیر شعب استان فارس ادامه داد : ارایه اطلاعات دقیق به خریدار و فروشنده سبب می شود تا آنها بهتر برنامه ریزی و تصمیم گیری کنند.

امیری با بیان این موضوع که ما به دنبال این هستیم که شرایط را برای مردم تسهیل کنیم ، توضیح داد : سیاست کلان بانک پس از سال 96 حرکت به سوی تقاضا ، افزایش مبلغ تسهیلات و کاهش نرخ سود بوده است . وی همچنین افزود : بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی در حوزه صنعت ساختمان در راستای افزایش سطح کیفیت ساخت و ساز برای کسانیکه به صورت حرفه ای پروژه ها را احداث می کنند تسهیلات ویژه ای ارایه می کند.

مدیر شعب استان فارس برخی از تسهیلات بانک مسکن از جمله مشارکت مدنی و خانه اولی ها و بافت فرسوده را منحصر به فرد خواند و ادامه داد : تسهیلات بانک مسکن با نرخ سود پایین و طولانی ترین مدت بازپرداخت ارایه می شود.

مجید امیری با توضیح این مطلب که بانک مسکن در استان فارس بیش از یک و نیم برابر منابع خود تسهیلات پرداخت نموده تشریح کرد : وقتی گردش مالی در حوزه ساخت و ساز و خرید ساختمان در بانک مسکن قرار گیرد ، چرخه تولید نهادینه می شود.. وی همچنین رونق بخش مسکن را از عوامل مهم برای برون رفتن از رکود اقتصادی دانست.

مدیر شعب استان فارس شرایط استفاده از تسهیلات بافت فرسوده شهری را ایده آل دانست و آنرا کمکی بزرگ به احیای فضای شهری قلم داد نمود.

محمد قاسم تابنده ماه رییس اتحادیه صنف مشاورین املاک شیراز با استقبال از همکاری دو جانبه با بانک مسکن ، گفت : در سال های گذشته با همکاری بانک مسکن اقدام به برگزاری همایش های اصناف مشاورین املاک کردیم که باز خورد مطلوبی داشت.

وی با ابراز آمادگی در خصوص همکاری بیش از پیش با بانک مسکن ، گفت : بنگاه ها ظرفیت های فراوانی جهت ایجاد پل ارتباطی مشتریان و بانک دارند و هر اندازه همکاران ما مطلع تر باشند هر دو طرف سریعتر به اهداف خود می رسند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000