بازدید وزیر راه و شهرسازی از جشنواره ملی نوآوری صنعت ساخت و ساز

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۸/۱۰/۱۰
وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیرعامل بانک مسکن از محل برگزاری جشنواره ملی نوآوری در حوزه ساخت و ساز که در کارخانه نوآوری در حال برگزاری است بازدید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با حضور در کارخانه نوآوری آزادی به عنوان مرکز تجمیع استارتاپ ها ، از جشنواره ملی نوآوری در حوزه ساخت و ساز که در این کارخانه در حال برگزاری است بازدید کرد.

در این بازدید که مدیرعامل بانک مسکن نیز وزیر راه و شهرسازی را همراهی می کرد ، گزارشی از برگزاری جشنواره به اسلامی ارائه شد. در کارخانه نوآوری آزادی 7 استارتاپ در حوزه های سلامت الکترونیک، تولید محتوی، نوآوری بیمه ای و مالی ، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا، نانو داروها، معماری و زندگی شهری و گردشگری فعالیت می کنند.

در نخستین جشنواره ملی نوآوری در حوزه ساخت و ساز که در این کارخانه برگزار می شود 400 ایده استارتاپی در صنعت ساخت و ساز جمع آوری و از بین این ایده ها 60 طرح توسط داوران برگزیده شدند.

براساس این گزارش مدیرعامل بانک مسکن در فرآیند ارائه گزارش از روند برگزاری این جشنواره به وزیر راه و شهرسازی گفت: ایده های استارتاپی برگزیده شده در صنعت ساختمان توسط شرکت کارآفرینی بانک مسکن مورد حمایت قرار می گیرد.


زنجیره خبر


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000